مدیر آموزش و پرورش سمیرم گفت: اردوهای جهادی زمینه‌ای مناسب برای به‌کارگیری جوانان در عرصه‌های سازندگی است.
کد خبر: ۸۵۳۷۷۲۸
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سیدضیاء موسوی دوشنبه‌شب در آئین افتتاح اردوهای طرح هجرت 3 سمیرم با اشاره به تقارن آغاز طرح بزرگ هجرت با ایام پرفضیلت شب‌های قدر اظهار کرد: اردوهای هجرت بهترین عرصه‌های حضور جوانان در سازندگی کشور است که در قالب این طرح از توانمندی‌های تخصصی دانش‌آموزان در این زمینه استفاده می‌شود.

وی استمرار ارزش‌های دینی و اسلامی را از جمله اهداف طرح دانست و گفت: در این طرح علاوه بر مرمت و بازسازی مدارس باید به دنبال نهادینه کردن فرهنگ جهاد باشیم.

مدیر آموزش و پرورش سمیرم بر لزوم حفظ روحیه جهادی در همه عرصه‌ها افزود: اینکه مقام معظم رهبری این طرح را یک کار ارزشمند دانسته‌اند تاکید ایشان بر پیام ارزشمند روحیه جهادی این حرکت است.

وی تصریح کرد: ملت ایران در طول انقلاب چه در صحنه هشت سال دفاع مقدس و چه در عرصه سازندگی بعد از جنگ همواره روحیه جهادی داشته‌اند و این روحیه همیشه باید استمرار یابد.

موسوی اردوهای جهادی را زمینه‌ای مناسب برای به‌کارگیری دانش‌آموزان در عرصه‌های سازندگی دانست و اضافه کرد: تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس و کسب مهارت‌های شغلی و تمرین فعالیت‌های گروهی در جوانان از آثار مثبت و اثربخش طرح هجرت است.

وی اضافه کرد: امیدواریم با تامین اعتبار، این طرح را در سطح گسترده‌تر در تمام مناطق شهرستان اجرا کنیم.

ارسال نظرات