جلایی اظهار کرد: شهرداری با وجود کمبود اعتبارات مالی و امکانات، اقدامات ارزنده و چشمگیری در سطح شهر انجام داده که قابل توجه و تقدیر می باشد.
کد خبر: ۸۵۳۷۶۵۹
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، به مناسبت 14 تیرماه  " روز شهرداری و دهیاری ها" با حضور اعضای شورای شهر، شهردار و پرسنل شهرداری ابرکوه، مراسمی برگزار گردید.

در این مراسم، ریئس شورای اسلامی شهر، ضمن تبریک 14 تیرماه "روز شهرداری و دهیاری ها" از شهرداری و اقدامات آن در زمینه های مختلف عمرانی، زیبا سازی و ... تشکر کرد و گفت: شهرداری با وجود بضاعت اندک مالی و امکانات کم، اقدامات ارزنده و چشمگیری در سطح شهر انجام داده که قابل توجه است. 
جلایی با اشاره به اینکه ابرکوه جزء 14 شهر نمونه گردشگری است افزود: تحقق این امر نیازمند همکاری ارگان های ذیربط با شهرداری می باشد. 
وی همچنین اظهار داشت: تصویب طرح منطقه ی ویژه ی اقتصادی، فرصت مناسبی جهت توسعه ی هر چه بیشتر شهرستان در زمینه های مختلف  می باشد.
شهردار ابرکوه نیز در این مراسم ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حضار، گفت: فضای تعقل و همکاری  که بر  شورای شهر حاکم است، باعث تسریع هر چه بیشتر پروسه های توسعه ی شهر ی شده است.
حاتمی همچنین از جوتعامل و تعادل حاکم بین شهرداری و شورای اسلامی شهر ابراز رضایت و خرسندی کرد.
در این مراسم همچنین ساختمان جدید شورای شهر افتتاح و از پرسنل شهرداری که در تسریع اقدامات عمرانی و از جمله بهسازی و نوسازی ساختمان شورا نقش داشتند، تقدیر به عمل آمد.

در پایان این مراسم نیز رئیس و اعضای شورای شهر با اهدای گل و هدایا از خدمات شهردار، معاون و پرسنل شهرداری تقدیر کردند

ارسال نظرات