فرمانده سپاه دشتی:

امام با منطق قران و اهل بیت مساله فلسطین را مطرح کرد

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی گفت: منطق امام در مساله فلسطین، منطقی است که نشات گرفته از قرآن و مکتب اهل بیت است.
کد خبر: ۸۵۳۷۶۲۵
|
۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، علی غضنفری در جلسه ستاد هماهنگی روز قدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: منطق امام در مساله فلسطین، منطقی است که نشات گرفته از قرآن و مکتب اهل بیت است و قرآن به صراحت حمایت از مظلوم را به عنوان یک اصل در زندگی انسان نهادینه کرده است.

وی گفت:امروز همه ی آزادی خواهان عالم و کسانی که دنبال آزاد شدن هستند ندای آزادی خواهی را به دنبال این منطق مقدس سر می دهند و این چیزی نیست جز صادر شدن منطق امام به سایر کشور ها و این قدرت نفوذ کلام حضرت امام (ره) را به خوبی می رساند.

غضنفری افزود:در مساله فلسطین، اگر امام هفته ی آخر ماه رمضان را به عنوان روز قدس نمی نامیدند هیچ وقت جنایات اسرائیل به گوش عالمیان نمی رسید.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) دشتی بیان داشت: امروز در عربستان ،اسلام آمریکایی و داعشی و تشیع انگلیسی و سایر مذاهب که در دنیا وجود دارد و هیچ کدام هم مقابل امریکا نیستند که هرکدام در حال گسترش و رواج هستند.

وی خاطر نشان ساخت:در مکتب ما ،مقابله با استکبار همواره وجود داشته است و جزئی از دیانت ما نیز بوده است و این نیست که مردم ونیروهای انقلابی به زور به صحنه آیند، بلکه برای اهداف و آرمان های خود پا به صحنه مبارزه گذاشته اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار