خبرهای داغ:
یکی از کارشناسان مسائل اجتماعی گفت: ماهواره ها مرز عفاف و حیا را شکسته‌اند و روابط سالم خانواده های اسلامی را با تهدید روبرو ساخته اند.
کد خبر: ۸۵۳۷۶۲۱
|
۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، نشست روشنگری با موضوع دجال‌واره و آسیب های آن با حضور سرگروه‌ها و مربیان و فرماندهان پایگاه‌های حوزه حضرت نرجس خاتون(س) بخش گل تپه به همت این حوزه برگزار شد.

یکی از کارشناسان مسائل اجتماعی با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شهادت امام علی (ع) بیان داشت: امروز ماهواره ها مرز عفاف و حیا را شکسته اند و روابط سالم خانواده های اسلامی را با تهدید روبرو ساخته اند.

عادل عبدالملکی ابراز کرد: از آسیب های ماهواره به کانون خانواده ها می‌توان به بروز مشکلات اخلاقی و از بین رفتن حریم در زندگی خانوادگی، رواج بی‌بند و باری و بی‌عفتی اشاره کرد که در تزلزل و سست شدن بنیان خانواده نقش بسزایی دارند.

وی تصریح کرد: از راه های برون رفت از این تهدید و آسیب های ماهواره، رجوع به سبک زندگی اسلامی است که در روایات و سیره ائمه معصومین به وفور دیده می شود.

این کارشناس خاطرنشان کرد: باید با اصول و اعتقادات صحیح اسلامی به مقابله با این تهاجم فرهنگی پرداخت و با روشنگری ابعاد منفی ماهواره‌ها در بینش و تفکر مردم به خصوص در میان جوانان تلاش جدی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات