جانشین فرمانده سپاه دشتی:

روز قدس، خون تازه در رگ‌های جهان اسلام دمیده می شود

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) دشتی گفت: روز قدس مایه عزت، روز آزمایش بزرگ امت اسلامی و روز دمیدن خون در رگ‌های جهان اسلام است.
کد خبر: ۸۵۳۷۶۱۴
|
۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۱
به گزار خبرگزاری بسیج از دشتی، سرهنگ غلام عباس احمدی ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی شهرستان دشتی ضمن تبریک میلاد باسعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: روز قدس امسال مصادف است با سالروز کشتار بیش از 528 کودک مظلوم غزه توسط رژیم صهیونیستی و متأسفانه شاهد کشتار کودکان مظلوم یمن توسط رژیم آل سعود هستیم.
وی ادامه داد: امروز در خاورمیانه شاهد جنگ‌های نیابتی، اختلافات، چنددستگی‌ها و تفرقه‌افکنی‌هایی که توسط استکبار میان کشورهای اسلامی به وقوع پیوسته هستیم و این موضوع مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند.
احمدی تأکید کرد: این را همه بدانند مسئله فلسطین از دستور کار جمهوری اسلامی خارج نخواهد شد، مسئله فلسطین عرصه یک مجاهدت واجب اسلامی است و هیچ حادثه‌ای ما را از مسئله فلسطین جدا نمی‌کند.
وی اضافه کرد: با عنایت به تدبیر امام خامنه‌ای ضرورت دارد که در برگزاری شکوهمند راهپیمایی روز جهانی قدس سیاست‌های تبلیغی در کنار بحث اصلی که اجتماع مردم است را آغاز کنیم.
سرهنگ احمدی افزود: یکی از برنامه‌های هدف، برجسته‌سازی جنایات سانسور شده رژیم صهیونیستی، آل سعود و آمریکا و معطوف‌سازی جهانیان به‌ویژه ملل اسلامی نسبت به اعتراض در کشتار بی‌شرمانه کودکان فلسطین و یمن است.
وی تصریح کرد: از ظرفیت روحانیونی که در منطقه حضور دارند بیشتر استفاده شود، به‌ویژه در مسئله روز جهانی قدس و افشاگری بیشتر رژیم آل سعود با رژیم آل یهود در کشتار کودکان غزه، فلسطین و یمن، همان‌طور که آل یهود برای رسیدن به اهدافش دست به هر جنایتی زد و موفق نشد، امروز آل سعود با به خاک و خون کشیدن کودکان، زنان و مردم بی‌دفاع یمن دست به هر جنایتی می‌زند که به اهداف شوم خود برسد.
احمدی تأکید کرد: نمایشگاه عکس از جنایت‌های آل یهود و آل سعود در فلسطین، غزه و یمن و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی در قالب شعر، عکس، پیام‌های کوتاه و با استفاده از تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهرها و بخش‌های شهرستان می‌تواند رژیم‌های خون‌آشام را بیشتر به مردم معرفی کرد.

ارسال نظرات