خبرهای داغ:

مسیر راهپیمایی روز قدس در شهرستان شاهرود اعلام شد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود در بیانیه ای با دعوت از مردم شهرستان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس مسیرهای این راهپیمایی را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۵۳۷۶۱۲
|
۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در این بیانیه با تاکید بر حضور آحاد مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک ، این حضور را پاسخ دندان شکن به دد منشی های رژیم غاصب اسراییل عنوان کرد.

خاطر نشان می شود در این بیانیه آمده است: راهپیمایی روز قدس در شاهرود روز 23رمضان برابر 19 تیرماه ساعت 11 از چهار راه دادگستری به سمت مصلی بزرگ نمازجمعه جنب گلزار شهدا برگزار می شود و سخنران این مراسم سردار محمد شعبانی قائم مقام دانشگاه جامع امام حسین (ع) خواهد بود.

همچنین راهپیمایی روز قدس در شهر بسطام از میدان امام خمینی(ره) به سمت مصلی نمازجمعه (امامزاده سید ابوالقاسم) برگزار و در شهر بیارجمند از میدان قدس به سمت مصلی نماز جمعه، در شهر کلاته خیج از میدان امام حسین(ع) به سمت حسینیه اعظم، در شهر مجن از امامزاده ابراهیم(ع) و در شهر رودیان از مقابل شهرداری به سمت میدان امام حسین(ع) برگزار می شود.

لازم به ذکراست در شهرهای بسطام، بیارجمند، کلاته خیج، مجن و رودیان به ترتیب حجج اسلام رضوی نسب، بطیار، شکری ،اسماعیلی و معصومی سخنرانی می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها