مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) با بیان اینکه باید شب‌های قدر را قدر بدانیم، گفت: باید در این شبها برای رهایی تمام مسلمین از زیر بار ستم دشمنان اسلام دعا کنیم و نباید نسبت به مسلمانان دیگر بی تفاوت باشیم.
کد خبر: ۸۵۳۷۶۰۶
|
۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام محمد رضوی‌راد در جمع مردم همدان اظهار داشت: در ایام ماه مبارک رمضان لیالی قدر وجود دارد که به تعبیر قرآن کریم بهتر از هزاران شب بوده و شبی است که تقدیر امور یک ساله انسان و سرنوشت او رقم زده می‌شود.

وی با بیان اینکه قرآن کتاب هدایت انسان در شب قدر نازل شده است، افزود: شب قدر شبی است که ملائکه و فرشته‌های الهی به زمین می‌آیند تا خدمت امام عصر(عج) شرف‌یاب شوند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان تصریح کرد: باید این شب را قدر بدانیم و به توصیه‌های بزرگان دین و ائمه معصومین (ع) از برکت آن بهره مند شویم.

وی ادامه داد: شب زنده‌داری و توسل به اهل بیت(ع)، تلاوت قرآن، ذکر دعا و خواندن نماز از جمله اعمالی است که در لیالی قدر وارد شده که به واسطه این اعمال خود را به خدای تبارک و تعالی نزدیک می‌کنیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان یکی از اعمال شب قدر را دعا به ویژه برای دیگران عنوان کرد و افزود: فراموش نکنیم که اگر ما برای دیگران دعا کنیم دیگران نیز برای ما دعا می کنند چراکه اگر کدورت‌ها را در این شب‌ها کنار بگذاریم خداوند نیز ما را می‌بخشد.

وی با تأکید بر دعا برای رفع گرفتاری مسلمانان تصریح کرد: برای مردم بحرین که زیر ظلم آل خلیفه و مردم یمن که زیر بمباران و ظلم آل سعود کثیف هستند، دعا کنیم برای نابودی رژیم غاصب اسرائیل و آمریکای خونخوار نیز دعا کنیم و بدانیم که دعا اثر دارد.

رضوی‌راد با بیان اینکه نباید نسبت به مسلمانان دیگر بی تفاوت باشیم، گفت: امروز آمریکا به واسطه ایادی وابسته خود گرو‌ه‌های تروریستی داعش را به جان امت اسلامی و مسلمین انداخته است.

وی خاطرنشان کرد: هیچ‌گاه نباید جنایات آمریکا و اسرائیل و سعودی‌ها را فراموش کنیم امت اسلامی باید آگاه شوند و با عمل به قرآن در برابر ظالمین بایستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات