خبرهای داغ:
امام جمعه سگزآباد:

کسی که در برابر گناه بی تفاوت باشد غیرت دینی ندارد

امام جمعه سگزآباد گفت: کسی که در برابر گناه بی تفاوت باشد غیرت دینی ندارد و باید منتظر نزول بلای الهی در جامعه باشد.
کد خبر: ۸۵۳۷۶۰۲
|
۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا، حجت الاسلام بهاءالدین آقاحسینی در جلسه اخلاق کارکنان سپاه ناحیه بوئین زهرا، با بیان اینکه تمام علوم الهی در قلب امام علی (ع) متجلی است که به واسطه این علم بر همه چیز احاطه دارند گفت: با تمام این اوصاف امام علی (ع) 25 سال فقط به خاطر اتحاد امت سکوت کرد و از حق خود در این زمینه صرفنظر کرد.
وی با اشاره به ارزش و اهمیت شبهای قدر خاطرنشان کرد: در این شب ملائکه بر روی زمین فرود می آیند و بد بخت کسی است که نتواند از این شبهای عزیز استفاده لازم را بکند.
حجت الاسلام آقا حسینی در ادامه دین اسلام را دین اجتماعی برشمرد و افزود: هرکسی که در جامعه اسلامی زندگی می کند نباید بی تفاوت باشد و هرکس که نسبت به محیط پیرامون خود بی تفاوت باشد مسلمان نیست.
وی اظهار داشت: هرکس امر به معروف و نهی از منکر نماید جانشین خدا بر روی زمین است و قرآن ملاک بهترین امت بودن را احیاء امر به معروف و نهی از منکر در جامعه می داند.
امام جمعه سگزآباد با بیان اینکه اگر امر به معروف و نهی از منکر نکنیم باید منتظر عذاب الهی باشیم ابراز داشت: کسی که امر به معروف و نهی از منکر نکند و در برابر گناه بی تفاوت باشد غیرت دینی ندارد.
حجت الاسلام آقا حسینی با اشاره به این نکته که کسی که امر به معروف و نهی از منکر می کند باید خود عامل باشد خاطرنشان کرد: در تربیت دینی رفتار بیشتر از گفتار تاثیر دارد و اگر به تاریخ صدر اسلام برگردیم مشاهده می کنیم بیشتر کسانی که مسلمان شدند بیشتر به خاطر رفتار پیامبر بوده است.
2001/
پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها