خبرهای داغ:
نشست بصیرتی حوزه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) زیارن برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۷۵۹۷
|
۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان آبیک، علی نجاران فرمانده حوزه بسیج امام خمینی (ره) زیاران درنشست بصیرتی این حوزه ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت امام علی (ع)بیان داشت: تقریبا در چند سال اخیر بود که ما توانستیم به دستاوردهای خوبی در فناوری هسته ای دست پیدا کنیم وپیشرفت های چشم گیری داشته باشیم که همین باعث شد که کشور های مزدور وجنایتکاری مثل امریکا احساس خطر کنند  و درخواست مذاکره با ایران را نمایند.

فرمانده حوزه مقاومت امام خمینی (ره) افزود: صحبت آمریکایی ها در مذاکرات هسته ای این بودکه شما نیازی به فناوری هسته ای ندارید و اگر نیاز داشتید ما آن را برای شما تامین می کنیم.

نجاران در ادامه افزود: جواب ما این بود که اگر این انرژی هسته ای برای جوامع بشری خوب است چرا ما محروم از داشتن آن هستیم واگر بد است چرا کشورهایی مثل شما باید از این انرژی استفاده نمایند.

وی تصریح نمود: مذاکرات در دولت قبل آغاز شد و دولت باشروع شدن مذاکرات دانست که زورگویی های آمریکا ومتحدانش مانع از رسیدن ما به یک توافق خوب وجامع می باشد .

این مسئول اذعان نمود: در زمان دولت یازدهم مذاکرات به طور جدی پیگیری شد ودر حال حاضر هم شاهد هستیم که دولت امریکا هر موقع که به پای میز مذاکره می رود دست از زیاده خواهی های خود دست برنمی دارد و هربار حرف جدیدی  می زند.

 فرمانده حوزه مقاومت امام خمینی (ره) افزود: خود آمریکایی ها می دانند واذعان دارند که جمهوری اسلامی ایران از حق خود درمذاکرات هسته ای عقب نشینی نخواهند کرد و با فشار و تهدید نمی توانند به مقاصد خودشان برسند.

وی گفت: ما شاهد بودیم که در ژنو و لوزان به ایران فشار آوردند و اما آنها در این مذاکرات تنها نبودند و مردم ورهبری امت به طور مستقیم وارد عمل شدند و به امریکا نشان دادیم که ملت ایران ملتی نیست که زیربار حرف زور برود.

نجاران متذکر شد: خیلی ها در این مذاکرات منتظرنتیجه ندادن این مذاکرات هستند که قریب به اتفاق آن دشمن های ما هستند و درصدد هستند که تیم مذاکره کننده را به عنوان خائنین به مملکت معرفی کنند که مقام معظم رهبری با این تفکر وجریان مخالفت نمودند ودر بیاناتی که با کارگزاران این نظام داشتند فرمودند تیم مذاکره کننده امین، غیور، شجاع ومتدین است ودر ادامه فرمودند این موضع ماست.

نجاران در خاتمه خاطرنشان کرد: بعضی ها اعلام می کنند جوان های این زمان با جوان های اوایل انقلاب فرق می کنند وشما بدانید این حرف، حرف دشمن های این کشور است وبنده اعتقادم این است که اگر جوان های ما در ولایت پذیری و اعتقاد بیشتر از جوان های زمان جنگ نباشند کمتر هم نیستند ومثل آن جوان ها اگر باز هم انقلاب تهدید شود این جوان ها باز مدافع انقلاب خواهند شد.

 

6001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها