خبرهای داغ:
امام جمعه بخش گل‌تپه حضرت علی(ع) را رمز نجات از عذاب دوزخ و راهنما در ظلمات این دنیا عنوان کرد.
کد خبر: ۸۵۳۷۵۹۵
|
۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، حجت‌الاسلام سیدابراهیم موسوی در جلسه‌ای که با حضور زنان بسیجی حوزه حضرت نرجس خاتون(س) گل‌تپه برگزار شد ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شهادت حضرت علی(ع) اظهار داشت: از افتخارات ما شیعیان این است که مرید و پیرو امیرالمومنین(ع) هستیم چراکه حضرت علی (ع)، معیار و میزانی برای سنجش فطرت‌ها و سرشت‌ها است.

وی با بیان اینکه حضرت علی(ع) رمز نجات ما از عذاب دوزخ و راهنمای ما در ظلمات این دنیا است، افزود: شیعیان حضرت علی(ع) کسانی هستند که در راه خدا اگر مرگ آنها برسد هیچ ترسی وجود آنها را فرا نمی گیرد و برادران و همنوعان خود را بر خود ترجیح می‌دهند اگرچه در حال نیاز و حاجت باشند.

امام جمعه بخش گل‌تپه تصریح کرد: شیعیان علی بن ابی طالب(ع) کسانی هستند که در احترام کردن و بزرگداشت برادران مؤمن به مولای خود حضرت علی(ع) اقتدا می‌کنند و در روز محشر به دلیل اینکه در این دنیا به مولای خود اقتدا کرده بودند دچار هیچ بهت و حیرتی از ترس نخواهند شد.

وی با بیان اینکه در مقابل این امتیازات ما باید اعمالی را انجام دهیم و حضرت علی(ع) انتظاراتی از شیعیان دارند، افزود: ایشان می‌فرمایند شیعیان ما در باب ولایت ما و برای ما از مال و جانشان بخشش می کنند، هیچ کینه و کدورتی از همدیگر ندارند، به امر به معروف و نهی از منکر عمل می کنند و با دوستانشان نرم خو و با مسالمت رفتار می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات