بسیج رسانه یزد با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: امسال شاهد جنایاتی در یمن هستیم که دست کثیف اسرائیل در آن آشکار است و هزاران شهید و زخمی یمنی به استقبال روز قدس امسال رفتند تا این روز را به روز ریشه‌کنی صهیونیسم و آل‌سعود تبدیل کنند.
کد خبر: ۸۵۳۷۵۸۵
|
۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، بسیج رسانه یزد با صدور پیامی روز جهانی قدس را نماد آزادی‌خواهی، ظلم‌ستیزی و روز تجلی اراده مسلمانان مبنی بر تحقق حاکمیت مستضعفان بر زمین اعلام کرد و حضور گسترده مردم در راهپیمایی این روز را ضربه سنگینی بر حیات و بقای رژیم جعلی صهیونیست دانست.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله القاصم الجبارین        
وَنُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ

 

بار دیگر موسم تجدید عهد با آرمان های پیر و مراد دل ها حضرت امام خمینی(ره) در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که با درایت و الهامات غیبی و با هدف احیاگری تفکر دینی، روز جهانی قدس نام گذاری شد، فرا رسیده تا فرصتی برای همبستگی ملت های مستضعف جهان و اعلام انزجار از رژیم غاصب کودک کش باشد. در روز قدس امسال شاهد جنایاتی از نوع صهیونیستی در یمن هستیم که با خون مردم مظلوم و کودکان آن گلگون شده که دست کثیف اسرائیل در پشت این ماجرا آشکارست. صدها شهید و هزاران زخمی یمنی به استقبال روز قدس رفتند تا این بار روز قدس را به روز ریشه کنی صهیونیسم و آل سعود جنایتکار و محکومیت جهانی آنان در افکار آزادی خواهان جهان تبدیل کنند.

روز قدس نماد آزادی خواهی، ظلم ستیزی و روز تجلی اراده مسلمانان مبنی بر تحقق حاکمیت مستضعفان بر زمین است؛ میراث گران بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دوراندیشی و هوشمندی امام خمینی(ره) است. روز جهانی قدس روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست های غارتگر، روز فریاد مسلمانان علیه رژیم اشغالگر قدس و استکبار جهانی، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است. ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی امروز منجر به ابراز وجود و احساس اقتدار ملت های حق طلب و آزادی خواه در مقابل قدرت های استکباری و استعمارگر در اقصی نقاط عالم شده است.

این روزها بی تردید امپریالیسم رسانه ای را باید شکل مدرنی از امپریالیسم قلمداد کرد که خاستگاه آن رژیم صهیونیستی با ژستی به ظاهر دوستانه با انحراف افکار عمومی جهان و جهت دادن به تفکر و اندیشه ملت ها است که به دنبال تربیت انسان هایی فاقد هر گونه تعقل و تفکر است که نتواند راست را از دروغ و انحراف را از حق تشخیص دهد. در دنیایی که رسانه ها به جای روایت وقایع به خلق وقایع می پردازند، این صهیونیسم است که با امپریالیسم رسانه ای خود، خالق بسیاری از وقایع و اتفاقات شده و با گزینش اخبار و اطلاعات از بیان اخبار ضد صهیونیستی جلوگیری بعمل می آورد و با انواع تاکتیک ها و تکنیک های رسانه ای به ایجاد ذهنیت منطبق با آرمان صهیونیسم در جهان می پردازد و به کمک رسانه های جیره خوار خود به جعل اخبار و وقایع می پردازد و دنیا را با دروغ های خود همسو و همراه آرمان های ننگین خود می سازد، وظیه ماست به عنوان رسانه های عدالت خواه و حامی مظلومین در برابر این جنایت ها ساکت نبوده و با قلم خود این جنایات را ثبت و برای دنیا روشنگری نماییم.        
امروز استکبار جهانی برای کمرنگ کردن اولویت قدس برای مسلمانان، تلاش می نماید؛ علاوه بر حذف محور مقاومت، انقلاب های اسلامی منطقه را به سوی دموکراسی غربی با جنگ داخلی و فرقه ای سوق دهد تا حیات صهیونیست با اضطراب کمتری سپری شود.

در پایان بسیج رسانه استان یزد در این بیانیه اعلام کرد:

ما اصحاب رسانه استان یزد ضمن بیعت مجدد با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) کشتار مردم مظلوم غزه، فلسطین و یمن توسط رژیم اشغالگر اسرائیل و آل سعود جنایتکار را محکوم کرده، حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس را ضربه سنگینی بر حیات و بقاء رژیم جعلی صهیونیست دانسته و خواستار وحدت و انسجام ملت های اسلامی علیه این رژیم غاصب و حامیان او هستیم و اعلام می داریم در روز قدس همگام با سایر اقشار ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز جمعه شرکت خواهیم کرد و حماسه ای دیگر از اقتدار و عظمت ایران سرفراز را خلق و پیام بیداری و اتحاد اسلامی را به گوش جهانیان خواهیم رسانید.

سازمان بسیج رسانه استان یزد

 

 

 

ارسال نظرات