خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر گفت: رمضان ماه سوزاندن گناهان، پاکی جسم و روح و قلب است و در این ماه باید طلاهای روح و جسم را خالص کنیم و از غیره خدا دست شسته و 100 درصد خالص شد.
کد خبر: ۸۵۳۷۵۷۳
|
۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، آیت‌الله فاضلیان در ستاد احیای امر به معروف ونهی از منکر شهرستان ملایر خطاب به اعضای ستاد اظهار داشت: تاکنون آنچه را که توجه داشتیم نسبت به دیگران بوده است اما اکنون در ماه مبارک رمضان باید به خود توجه بیشتری کنیم.

وی با بیان اینکه تا انسان مریض نباشد به دکتر مراجعه نمی‌کند، افزود: در دعای ابوحمزه ثمالی به 16مرض و دعای آخر ماه شعبان و اول ماه رمضان به 17مرض اشاره شده که از جمله آنها بالاتر دانستن خود از دیگران است.

امام جمعه ملایر بیان داشت: رمضان ماه سوزاندن گناهان، پاکی جسم و روح و قلب است و در این ماه باید طلاهای روح و جسم را خالص کنیم و از غیره خدا دست شسته و 100 درصد خالص شد.

وی ادامه داد: این نجاسات و کثافات پرده‌ای است بین ما و خدا و تا این پرده‌ها برطرف نشود شخص نمی‌تواند با خدا مناجات کند اما زمانی که برطرف شد خدا با او مناجات می‌کند.

فاضلیان با اشاره به سخن گهربار امام علی(ع) که می‌فرمایند بندگانی هستند که خدا با آنها مناجات می‌کنند، افزود: انسان‌ها به جایی می‌رسند که خدا با آنها مناجات می‌کند و اثر مناجات خدا پاکی قلب، روح، اجابت دعا و نزدیکی با خدا و... است.

وی گفت: بر اثر این دعاها، توبه‌ها و توسل‌ها انسان پاک شده و می تواند با شهدا و معصومین(ع) در ارتباط باشد.

رستمی فرمانده سپاه ناحیه ملایر نیز در ادامه با اشاره به شب های قدر و بیان اینکه این شب‌ها شب رقم خوردن سرنوشتها است، گزارش ماهانه خود را در مورد ستاد احیا را ارائه داد.

انتهای پیام/


ارسال نظرات