فرمانده سپاه ناحیه میاندورود گفت: روز قدس، روز فریاد بلند مسلمانان علیه زیاده‌خواهی‌های رژیم صهیونیستی است که حضور همه‌جانبه مردم در راهپیمایی این روز بزرگ و سرنوشت‌ساز، مشت محکمی بر دهان ابرقدرت‌های جهان است.
کد خبر: ۸۵۳۷۵۳۵
|
۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹

 




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حسین جناسمی، در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس اعلام می‌کنیم که قدس تنها نیست و به‌عنوان قبله‌گاه نخست مسلمانان هیچ‌گاه تنها نمی‌ماند.

وی با محکوم کردن کشتار بی‌دفاع زنان و کودکان در جنگ غزه، فلسطین، سوریه، یمن و... افزود: این جنایات بی‌شرمانه استکبار و صهیونیسم در منطقه، بیانگر خوی ددمنشی دشمنان است که باید با حضور خود در راهپیمایی روز قدس، حمایت از فلسطین را به نمایش بگذاریم و در همه دنیاى اسلام نیز مسلمانان حضور خود را براى دفاع از برادران فلسطینى نشان ‌دهند.

فرمانده سپاه ناحیه میاندورود گفت: امروز اگر چه جنگ‌های مختلف در یمن، سوریه و اطراف وجود دارد اما برادران مسلمان ما در فلسطین بدانند که هیچ‌گاه و در هیچ شرایطی از یاد آنان غافل نیستیم و حواس‌مان به یمن، فلسطین و تمام کشورهای مظلوم جهان است تا حقی پایمال نشود.

جناسمی ادامه داد: مسئله روز جهانی قدس، تنها متعلق به فلسطین و اطراف آن نیست بلکه متعلق به تمام مسلمانان است چرا که همه ما باید از حقوق از دست رفته مسلمانان در سراسر جهان حمایت کنیم و حامی آنان باشیم و لذا از هیچ تلاشی برای این مسئله فروگذار نیستیم.

وی با دعوت از عموم مردم شهیدپرور شهرستان میاندورود در راهپیمایی روز قدس، تاکید کرد و گفت: مردم ما امسال با حضور دشمن‌شکن خود در روز قدس پاسخ محکمی به اقدامات جنایت‌کارانه و توطئه‌های ناجوان‌مردانه خواهند داد و روز قدس امسال، مشت محکمى به دهان دشمنان ملت فلسطین و دشمنان دنیاى اسلام است.

فرمانده سپاه ناحیه میاندورود در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنگ نرم دشمن و ورود آرام دشمن به خانه‌ها با ماهواره تصریح کرد: شاید در برخی از موارد برنامه‌های تکراری و خسته‌کننده صدا و سیما و همچنین عدم آنتن‌دهی مناسب در برخی از مناطق موجب شده باشد که افراد به سمت ماهواره بروند اما باید بدانیم با تمام این عوامل، ماهواره در هیچ شرایطی به صلاح جامعه نیست و باید از آن دوری شود.

جناسمی با بیان اینکه حتی یک برنامه ماهواره‌ای برای اسلام و ترویج آن و در مجموع برای هدایت ما برنامه‌ریزی نشده است، یادآور شد: دشمنان و استکبار ماهواره را تنها برای هدف قرار دادن خانواده‌ها و جوانان ما و رواج بی‌بندوباری ترویج کرده‌اند چرا که بسیاری از شبکه‌هایی که اکنون رایگان در اختیار جامعه ما است، در کشورهای دیگر باید برای بازدید از آن هزینه پرداخت شود.

وی ادامه داد: خانواده‌ها نقش بسیار مهم و حساسی در جامعه دارند و باید با نه گفتن به ماهواره، از ورود آن به خانه و فروپاشی خانواده‌ها جلوگیری کنند و بدانند که این جنگ نرم دشمن است که با ابزار ماهواره وارد شده است و خانواده‌ها با ورود ماهواره به خانه، در واقع فرزندان خود را به دشمن تحویل می‌دهند.

فرمانده سپاه ناحیه میاندورود افزود: همچنان که مردان ما در جنگ سخت در برابر دشمن ایستادند اکنون باید زنان و مادران در جنگ نرم با دشمن و مقابله با ماهواره پیروز میدان شوند و با فرهنگ‌سازی مناسب در جمع‌آوری ماهواره به‌عنوان سلاح فرهنگی دشمن تلاش کنند.

جناسمی همچنین با اشاره به توافق و مذاکرات هسته‌ای اظهار کرد: ما خواهان توافقی هستیم که اجازه ندهد دشمن بر اماکن هسته‌ای و دانشمندان ما دسترسی داشته و از آنان بازجویی کند و ما خواهان چنین توافقی هستیم و می‌دانیم که با زیاده‌خواهی‌های آمریکا و طرف‌های مقابل در مذاکرات ما راه به جایی نخواهیم برد.

وی در پایان گفت: ما به‌دنبال سلاح هسته‌ای نیستیم و این مسئله را بارها اعلام کرده‌ایم اما باید بدانیم که قرن آینده قرنی است که هر کشوری سه عنصر انرژی هسته‌ای، نانو و سلول‌های بنیادین داشته باشد از ابرقدرت‌های دنیا است و لذا دشمن تلاش دارد تا ما به این علم دست نیابیم که باید در این زمینه با بصیرت عمل کنیم و در همه شرایط تابع مقام معظم رهبری باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها