مسئول سازمان بسیج کارمندان مازندران اعلام کرد
نوری با اعلام اینکه دومین دوره مسابقات قرآنی بیست و چهارم تیرماه در سالن اجتماعات کمیته امداد استان برگزار می‌شود، افزود: به نفرات برتر این مسابقات کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و مشهد مقدس اهداء می‌شود.
کد خبر: ۸۵۳۷۵۳۲
|
۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴




خبرگزاری بسیج مازندران، شهرام نوری اظهار کرد: دومین دوره مسابقات قرآنی نورالهدی ویژه برادران کارمند بسیجی ادارات کل استان با همکاری استانداری مازندران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان نام‌نویسی در پایگاه‌های ادارات کل مازندران آغاز و تا بیستم تیرماه ادامه دارد، بیان داشت: پیش‌بینی می‌شود بیش از 200 نفر برای حضور در این مسابقات شرکت کنند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان مازندران با اشاره به اینکه مسابقه قرآنی نورالهدی در دو بخش قرائت و حفظ برگزار می‌شود، ادامه داد: هدف از برگزاری مسابقات قرآنی در بین کارمندان بسیجی، ترویج فرهنگ قرآنی و ایجاد انگیزه دینی است.

وی افزود: هر سال مسابقات قرآنی را با صورت‌های متفاوت در ادارات کل برگزار می‌کنیم که با استقبال کارمندان روبه‌رو می‌شود.

نوری درباره دیگر برنامه‌های فرهنگی این نهاد در ماه مبارک رمضان، بیان کرد: در راستای ترویج فرهنگ قرآنی، بیش از 20 محفل انس با قرآن با حضور کارمندان بسیجی در ایام ماه رمضان در ادارات کل استان در حال برگزاری است.

این مسئول ماه رمضان را بهار قرآن دانست و خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی به بندگان خدا می‌دهد تا با تمسک به قرآن‌کریم از کرامت‌های خداوند کریم بهره ببریم لذا خواندن و به ذهن سپردن آیه‌های مقدس قرآن سبب آرامش دل و تسکین افکار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج کارمندان مازندران با اشاره به در پیش بودن شب‌های قدر و نزول قرآن، اظهار کرد: شب‌های قدر را باید قدر بدانیم چون تمام لحظات آن از دیگر ماه‌های سال با ارزش‌تر است.

وی در پایان درباره اهمیت مفاهیم قرآنی در جامعه، گفت: با توجه به اهمیت مباحث و مفاهیم قرآنی و تاثیر آن در افکار و عقاید مردم، باید بسته به وظیفه‌ای که در ادارات مازندران داریم هر سال در ماه مبارک رمضان مسابقات و جلسات قرآنی را پربارتر برگزار کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها