خبرهای داغ:
مراسم افتتاحیه "طرح احیای قدر" گروههای جهادی بسیج دانشجوئی در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد .
کد خبر: ۸۵۳۷۵۱۷
|
۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مراسم افتتاحیه "طرح احیای قدر" با تجمع گروههای جهادی دانشجویی استان قم در تالار شهید مفتح دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد.

محمد عمو عبداللهی مسئول معاونت سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان قم در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: در مراسم افتتاحیه طرح احیای قدر، شش گروه جهادی دانشجویی استان در دانشگاه علوم پزشکی قم گردهم آمده و بعد از پایان این مراسم متمرکز همزمان به روستاهای مناطق محروم و کم برخوردار که تاکنون مراسم احیای شبهای قدر در آنها برگزار نمی شده، اعزام خواهند شد تا مراسم معنوی احیای شبهای قدر را در این روستاها برگزار نمایند.

عموعبداللهی ابراز کرد: مراسم افتتاحیه این طرح امروز (شنبه) ساعت 18:00 و با حضور جمعی از مسئولین دانشگاهی و استانی قم و تعدادی مدیران سپاه امام علی بن ابی طالب(علیه السلام) قم و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین طاهری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده گروه جهادی "تالیان نور" دانشگاه پیام نور قم به روستاهای مشک آباد؛ علی آباد و جعفر آباد اعزام می شوند و همچنین گروه های جهادی "سفیران سلامت" دانشگاه علوم پزشکی و "شهیدمطهری" دانشگاه فرهنگیان نیز به روستاهای کوه سفید و کاج بخش مرکزی قم اعزام می شوند.

عموعبداللهی در ادامه افزود: گروه "شهید زین الدین" دانشگاه آزاد اسلامی به همراه دانشکده فنی حرفه ای قم نیز در روستاهای منطقه دشت احمد و گروه "هجرت سبز" دانشگاه قم در روستاهای قلعه سلطان باجی؛ میرآباد و فرج آباد مراسم شبهای قدر را برگزار خواهند نمود.

لازم به ذکر است کلیه گروههای جهادی در پایان مراسم شبهای قدر اقدام به توزیع غذای سحری و اطعام نیازمندان و محرومین این روستاها می نمایند.


ارسال نظرات