خبرهای داغ:
نماینده طلاب استان همدان در قم مطرح کرد

سپاه، شاخص با صلابت در مسیر ولایت

نماینده طلاب استان همدان در قم با بیان اینکه امروز شاخص با صلابت در مسیر ولایت را انحصاراً در سپاه می بینیم.
کد خبر: ۸۵۳۷۴۹۶
|
۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام سیدجلال رضوی در جمع کارکنان تیپ 32 انصارالحسین(ع) اظهار داشت: نسیم نشاط و معنویت در ماه مبارک رمضان تمام قلوب مستعد و جان های آماده را می‌طلبد تا در مسیر الهی گام برداریم.

وی افزود: اگر همه در کنار طبیب روحانی و معنوی قرار گیریم از باب معنویت در مسیر سیر و سلوک و سازندگی، جهاد اکبر، مبارزه با نفس، پرهیز از تعلقات دنیا و مسیر سعادت و حکمت و به سوی تکامل قرار می‌گیریم.

نماینده طلاب استان همدان در قم با بیان اینکه امروز شاخص با صلابت در مسیر ولایت را انحصاراً در سپاه می بینیم، گفت: اولین گامی که اولیا خدا در این مسیر معرفی می کنند معرفت است و معرفت از لابه لای آیات الهی، متون و ادعیه ائمه معصومین(ع) قابل دسترسی است و این معرفت را خداوند به شهدا اعطا کرد و این معرفت در میراث فرهنگی تخت جمشید و کتاب‌های رمان نبود.

وی ابراز داشت: حسین فهمیده‌ها در ماه مبارک رمضان‌ها تربیت و پرورش یافتند و هیئت های حسینی و قرآن و ادعیه شهدا را تعالی بخشیدند.

رضوی دومین گام در مسیر ولایت را اطاعت بیان کرد و گفت: اگر ما کسب معرفت کردیم در مقابل اوامر و نواهی الهی تمام سعی ما برآن خواهد بود که مانند یک سرباز در مقابل فرمانده خود مطیع دستورات باشیم بنابراین باید اطاعت را سرلوحه بندگی قرار دهیم.

وی سومین گام مسیر ولایت را محبت بیان کرد و افزود: محبت در این زمینه نقش آفرینی داشته و در زمینه تربیت و سازندگی مردان مجربی که به حق پیوستند کارساز است.

نماینده طلاب استان همدان در قم گفت: بهتر است انسان عبد صالح خداوند شود و به وصال دست پیدا کند.

وی اشاره ای در عصر حاضر به وجود رهبری معظم انقلاب داشت و بیان کرد: بزرگترین نعمتی که خداوند به امت اسلامی در عصر امروز عطا فرموده وجود رهبری بزرگوار و مرجعی عالی‌قدر است، مدیری مدبر که تمشیت امور سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، علمی و دینی او دوست و دشمن را مبهوت کرده است.

*مردم یمن طالب اسلام ناب محمدی(ص) هستند

رضوی یادآور شد: معجزه رهبری امروز در نظام مقدس اسلامی زبانزد دوست و دشمن است که دوستان به آن می‌بالند و دشمنان کیش و مات هستند.

وی با اشاره به مسائل سیاسی روز و منطقه خاطرنشان کرد: دشمنان در یک جبهه متحد هستند گاهی از مسیر اقتصادی و گاه ایجاد فتنه‌های داخلی و امروز نیز با جنگ نیابتی برای مشغول کردن کشور و هدر دادن هزینه ها و لطمه زدن به استقلال و فرسایشی کردن درگیری ها در خاورمیانه برای شکستن محور مقاومت در کشورهای اسلامی وارد می‌شوند.

نماینده طلاب استان همدان در قم بیان داشت: امروز مردم یمن به دنبال اسلام تحجر، اسلام انزوا و اسلامی که باطن آن صهیونیسم و یهود و ظاهر آن نقاب است، نیستند بلکه آنها طالب اسلام ناب محمدی(ص) هستند.

وی گفت: ما باید هوشیار باشیم سیاسیون مرفه فقط امیدشان به مذاکره است این بی بصیرتان که هشت سال دفاع مقدس را درک نکرده اند حفظ منافع خودشان را در ارتباط با بیگانگان می دانند.

رضوی تأکید کرد: امروز رهبری نظام با شجاعت و صلابت خطوط قرمز را مشخص کرده‌اند و شجاعانه به عنوان یک انقلابی مواضع خود را از پشت تریبون اعلام می کنند.

وی ادامه داد: سیاسیون مرفه چشم به مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان دوخته اند آنها برای خبرگان آینده و مجلس نقشه دارند و دل‌خوش کرده اند به آن که خبرگان و مجلس را تصاحب کنند.

نماینده طلاب استان همدان در قم تصریح کرد: شورای نگهبان و بازوان ولایت را زیر سوال می برند به مرجعیت هجوم می برند و ما باید هوشیار و آگاه باشیم عملکرد افراد را باید مورد مطالعه قرار دهیم ما در مقابل خون شهدا مسئول هستیم باید گوش به فرمان سکان دار انقلاب اسلامی باشیم تا این انقلاب را به صاحب اصلی آن بسپاریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات