خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه اهر در جمع پایوران و سربازان این ناحیه با اشاره به سخنان امام راحل در خصوص اهمیت روز قدس گفت: مردم ایران بار دیگر با لبیک به امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب فریاد ظلم ستیزی خود را در دنیا طنین انداز خواهند کرد.
کد خبر: ۸۵۳۷۴۷۹
|
۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، عبدالحسین ایمانی افزود: امروز رژیم اشغالگر قدس به عنوان نماد برجسته ظلم و شیطنت به پشتیبانی استکبار جهانی هر گونه ظلم و ستمی را به ملت های دنیا به خصوص ملت مظلوم فلسطین روا می دارد که مردم در روز قدس انزجار خود را از این رژیم نشان خواهند داد.

وی ادامه داد: امروز استکبار جهانی از وحدت جهان اسلام در هراس است و این وحدت را هدف قرار داده است و با شگردهای مختلف تلاش در ایجاد تفرقه و شکاف در صفوف مسلمانان را دارد که روز قدس نماد این وحدت در بین مسلمانان جهان و مردم آزادیخواه دنیاست.

وی تحولات اخیر در سطح منطقه به خصوص سوریه، مصر، لبنان، فلسطین، بحرین، یمن و دیگر کشورها رابیانگر اهداف شوم و پلید آمریکا، اسرائیل، غرب و ارتجاع عرب در برای جلوگیری از روند بیداری اسلامی و وحدت مسلمانان عنوان کرد.

فرمانده سپاه اهر ولایت را شاخص مهمی در برابر هجمه ها و تهدیدات دشمن خواند و تاکید کرد: جمله به جمله، کلمه به کلمه و حرف به حرف کلام گهربار رهبر فرزانه انقلاببرای ما نقشه و چراغ راه است.

وی شرکت در راهپیمایی روز قدس را حمایت از مسلمانان و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل و ایادی و نوکران حلقه به گوش آنها دانست.

ارسال نظرات