جانشین سپاه انصارالحسین (ع) گناوه گفت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر یکی از ابزارها و تضمین کننده اصلی سلامت جامعه است.
کد خبر: ۸۵۳۷۴۶۳
|
۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه، سرهنگ عابدین عباسی ظهر امروز در کارگاه آموزشی شوراهای امر به معروف و نهی ازمنکر ومیقات صالحین در مصلای جمعه گناوه افزود: اگر مشکلاتی در جامعه وجود دارد بواسطه ترک کردن این فریضه مهم است که همه باید برای عمل به آن که در اسلام تاکید وافری بر آن شده متعهد و احساس مسوولیت کنیم.


وی با بیان این که انسان موجودی اجتماعی است که برای زندگی کردن نیاز به محیطی سالم دارد، گفت: عمل به فریضه امر به معروف انسان را به سعادت رسانده و از منکرات دور می کند.


جانشین سپاه انصارالحسین (ع) گناوه اضافه کرد: قانون محکمی درمجلس شورای اسلامی برای حمایت از ستاد اجرایی امربه معروف ونهی از منکر به تصویب رسیده که با عملیاتی شدن آن مسایل اخلاقی و رفتاری جامعه بازسازی خواهدشد.


عباسی از شرکت کنندگان در این کارگاه خواست تا ضامن سلامتی جامعه که همان امر به معروف و نهی از منکر است را نادیده نگرفته و در اجرای آن پیشقدم شوند.


جانشین سپاه انصارالحسین (ع) گناوه ماموریت اصلی بسیج را در برهه کنونی که کشور آماج تهاجم فرهنگی غرب قرار گرفته، شجره طیبه دانست و گفت: سپاه این شهرستان دراین زمینه موفق عمل کرده و توانسته برنامه ها و نشست های متعددی با اعضای حلقه صالحین در مساجد و محلات برپا کند.


مسوول تعلیم وتربیت سپاه انصارالحسین (ع) گناوه هم گفت: امر به معروف ونهی از منکر از بهترین و مهمترین فروعات دین است به گونه ای که در روایات آمده دوام و استواری فروع دین بستگی به اجرای این فریضه الهی دارد.


حجت الاسلام سعید ابراهیمی افزود: یکی از علت های فراموش شدن امر به معروف درجامعه آگاهی نداشتن از مزایای این فریضه است.


دبیر شورای امربه معروف ونهی از منکر سپاه انصارالحسین (ع) گناوه هم به بیانات و تاکیدات ارزشمند رهبرمعظم انقلاب درزمینه امربه معروف و نهی ازمنکر اشاره کرد و گفت: امربه معروف و نهی ازمنکر در دین مبین اسلام اهمیت و جایگاه والایی دارد و عمل به آن رستگاری و سعادت نصیب می کند.


محمد اسدی افزود: علم و آگاهی و شناخت از امر به معروف ضرورت دارد و هرجامعه ای که آن را جاری کند، پویا و سالم خواهدماند.


درپایان این کارگاه آموزشی، اعضای حوزه و پایگاههای حوزه نجف اشرف در قالب حلقه های صالحین گردهم آمدند و درخصوص امر به معروف و نهی از منکر باهم بحث و تبادل نظر کردند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات