خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت: برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در مقابل دشمن باید از همه توان، ابزار و ظرفیتی که در اختیار داریم؛ بهترین استفاده را ببریم.
کد خبر: ۸۵۳۷۳۵۰
|
۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی در مراسم افطاری در روستای طبسین نهبندان و در جمع اهالی این روستا با اشاره به ویژگی های دین اسلام اظهارداشت: نیازهای بشر در تمام موارد و ابعاد در مکتب اسلام دیده شده است و اینکه این آیین الهی به نیازهای بشر پاسخ می دهد؛ بر سایر ادیان پیروز می شود.

وی افزود: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و صهیونیست تمام وحشت آنها این است که اسلام این مکتب حق فراگیر شود و آنان از تمام ابزارها برای جلوگیری از این پیشرفت استفاده می کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان ادامه داد: جریان حق هم باید از ابزارهایی که دارد در جهت پیشبرد اهداف خود استفاده کند اما تاکنون استکبار از این ابزارها بهتر استفاده کرده است.

حجه الاسلام و المسلمین نوفرستی با اشاره به اینکه امروز جهان تشنه معنویت است گفت: بیداری اسلامی در منطقه به همین دلیل شکل گرفته است و آثار و برکات دین اسلام را در سراسر دنیا شاهد هستیم به گونه ای که دشمن از این بیداری وحشت کرده است و برای مقابله با آن تلاش می کند.

وی تصریح کرد: به وجود آوردن گروه های تروریستی مثل داعش در منطقه به این دلیل بود که در مسیر بیداری اسلامی انحراف ایجاد کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) استان خراسان جنوبی افزود: علاوه بر آن دشمن در تلاش است تا به ایران اسلامی آسیب وارد کند اما تا کنون نتوانسته است.

حجه الاسلام و المسلمین نوفرستی با اشاره به اینکه لیالی قدر را در پیش داریم خاطر نشان کرد: همه باید از این فرصت بزرگ بهترین بهره و استفاده را ببریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها