حمیدرضا
در سه ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل؛
رییس اداره ثبت احوال شهرستان دهلران از افزایش نرخ رشد 9/62 درصدی جمعیت دهلران در سه ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۷۳۳۲
|
۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ; محمد شیخی رییس اداره ثبت احوال شهرستان دهلران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار کرد: در سه ماهه نخست سال جاری 280 واقعه ولادت در شهرستان دهلران اتفاق افتاده است که از این تعداد 268 مورد در مهلت قانونی به ثبت رسیده اند.

وی با اشاره به اینکه تعداد 253 واقعه ولادت در سه ماهه سال 93 به ثبت رسید، افزود: نرخ رشد در سه ماهه نخست سال 94 نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 9/62 درصدی را نشان می دهد.

رییس اداره ثبت احوال شهرستان دهلران با بیان اینکه 44 واقعه فوت در سال گذشته در این شهرستان به وقوع پیوسته است، تصریح کرد: تعداد 54 واقعه فوت در سه ماهه سال جاری اتفاق افتاده است که 51 مورد در مهلت قانونی 10 روزه به ثبت رسیده اند که این میزان رشد 18/51 درصدی مرگ و میر را در شهرستان دهلران نشان می دهد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته تعداد 163 مورد ازدواج و 19 مورد طلاق به وقوع پیوسته است، گفت: همچنین در سه ماهه ابتدایی سال 94، تعداد 163 مورد ازدواج و 13 مورد طلاق به ثبت رسیده است که طلاق در شهرستان دهلران نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

شیخی ادامه داد: در سال گذشته به ازای هر 9 نفر ازدواج یک طلاق به ثبت رسید درصورتی که در 3 ماهه نخست امسال به ازای هر 13 نفر ازدواج یک طلاق به ثبت رسیده است.

وی گفت: از ابتدای امسال تا کنون تعداد 561 فقره شناسنامه مکانیزه صادر شده است.

رییس اداره ثبت احوال شهرستان دهلران با اشاره به اینکه تعداد 471 نفر برای دریافت کارت هوشمند ملی درخواست داده اند، خاطر نشان کرد: در سه ماهه سال جاری تعداد یک هزار و 6 فقره کارت هوشمند ملی صادر شده است.

وی از آغاز ثبت نام کارت هوشمند ملی در دهلران خبر داد و عنوان کرد: افراد متقاضی دریافت کارت هوشمند ملی ابتدا می بایست نسبت به ثبت نام در سایت سازمان ثبت و احوال از طریق دفاتر خدمات پیشخوان یا کافی نت ها و دریافت نوبت مراجعه به اداره ثبت و احوال شهرستان از طریق همین سایت اقدام نمایند.

شیخی با بیان اینکه به ازای هر نفر متقاضی دریافت کارت هوشمند ملی 17 هزار و 200 تومان دریافت می شود، اظهار کرد: این وجه مستقیم به خزانه دولت واریز می گردد.


ارسال نظرات