محفل نورانی انس با قرآن کرم با حضور عبدالناصر حرک، قاری ممتاز دعوت شده از کشور مصر در حسینیه صاحب الزمان (عج) شهر سامان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۷۲۹۶
|
۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با لیالی قدر ، با همکاری پایگاه مقاومت بسیج امام جواد(علیه السلام) و موسسه فرهنگی قرآنی شمیم کوی یار سامان، محفل انس با قرآن کریم، با حضور قاری "عبدالناصر حرک" دعوت شده از کشور مصر ، حافظان و تالیان ممتاز کشوری و با حضور پرشور اقشار مختلف مردم روزه دار و دلدادگان حریم مقدس قرآن و عترت (علیهم السلام) شهرستان سامان در حسینیه صاحب الزمان(علیه السلام) این شهر برگزار شد.

در این محفل نوارانی که امام جمعه شهرستان سامان و برخی مسئولین شهرستان نیز حضور داشتند، قاری مصری "عبدالناصر حرک"، استاد علی اسماعیلی، قاری ممتاز کشور ، محمد سجاد و محمد مهدی مسیبی، حافظان کل قرآن کریم ، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه آیات وحی را تلاوت کردند.

در این مراسم روحانی و معنوی که به مناسبت لیالی مبارک قدر و ایام سالروز شهادت امیرالمومنین علی(علیه السلام) برگزار شده بود، تواشیح خوانی گروه تواشیح محمد رسول الله(صلی الله علیه وآله و سلم) شهرکرد، به اجرای برنامه معنوی پرداخت.

اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و افطار، پایان بخش این محفل سراسر نورانی و معنوی بود.


ارسال نظرات