فرمانده سپاه ناحیه رودبار خبر داد:
فرمانده سپاه ناحیه رودبار از تشکیل هیئت رزمندگان اسلام در رودبار خبر داد و گفت: ماین هیئت برای برگزاری و انسجام بخشی برنامه های فرهنگی و مذهبی سطح شهرستان با مسئولیت سپاه ناحیه رودبار تشکل گرفته است.
کد خبر: ۸۵۳۷۱۹۳
|
۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از رودبار، سرهنگ کمال حیدری در جمع پیشکسوتان و بسیجیان شهرستان رودبار ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنین روزه دار، اظهار کرد: برگزاری و گرامیداشت ایام الله ها و شعائر الله هاست که موجب استمرار و تقویت آموزه های اسلامی شده است.

وی از تشکیل هیئت رزمندگان اسلام در رودبار خبر داد و گفت: ماین هیئت برای برگزاری و انسجام بخشی برنامه های فرهنگی و مذهبی سطح شهرستان با مسئولیت سپاه ناحیه رودبار تشکل گرفته است.

فرمانده سپاه رودبار، ابراز کرد: برای برپایی برنامه های منسجم در این شهرستان در هر بخش و شهر یک مسئول اجرایی هیئت رزمندگان انتخاب شده که با هماهنگی مسئول اجرایی هیئت در مرکز شهرستان فعالیت خواهد نمود.

وی با بیان اینکه تقویت برنامه های مذهبی مهمترین اهداف شکل گیری این هیئت است، ابراز کرد: هیئت رزمندگان اسلام رویکردی فرهنگی دارد.

سرهنگ حیدری از هیئت های مذهبی، خیرین و دوستداران اهل بیت خواست تا در برپایی هرچه باشکوه تر برنامه ها یاری گر این هیئت در سطح شهرستان باشند.

گفتنی است؛ کیومرث عاشوری به عنوان مسئول اجرایی هیئت رزمندگان شهرستان رودبار در مرکز شهرستان رودبار انتخاب شد.

ارسال نظرات