پیام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهاباد به مناسبت روز جهانی قدس
به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس، سرگرد پاسدار احمد حاجی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در پیامی ضمن گرامی داشت این روز بر حضور گسترده مردم در راهپیمائی روز قدس تاکید کرد.
کد خبر: ۸۵۳۷۱۶۷
|
۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲

پیام فرمانده ناحیه مقاومت  بسیج سپاه بهاباد به مناسبت روز جهانی قدس

روز قدس ، نماد وحدت  و یکپارچگی مظلومان  در مقابل استکبار و صهیونیسم جهانخوار است.

به گزارش خبرنگار بسیج از بهاباد: به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس، سرگرد پاسدار احمد حاجی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در پیامی ضمن گرامی داشت این روز بر حضور گسترده مردم در راهپیمائی روز قدس تاکید کرد.

در قسمتی از پیام فرمانده سپاه بهاباد آمده است: روز جهانی قدس یکی از یادگارهای گرانقدر بنیانگذار جمهوری اسلامی است که در حمایت از مظلومان و مستضعفان جهان و مردم فلسطین شکل گرفت. مردم مظلوم فلسطین سال های زیادی است که سختی ها و مشکلات بسیاری را تحمل می کنند و در شرایط فعلی که شدیدترین جنایات به حمایت از استکبار جهانی در غزه و فلسطین شکل می گیرد، رژیم غاصب صهیونیستی همواره به دنبال اثبات این مؤلفه مهم به جهانیان است که قدرت و احاطه بر مسلمانان دارد؛ در حالی که بیداری جهان اسلام خلاف این امر را به اثبات رسانده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد یاد آور شد: روز قدس "يك روز جهاني است. روزي نيست كه فقط اختصاص به قدس داشته باشد، روز مقابله مستضعفين با مستكبرين است. روز مقابله ملتهايي است كه در زير فشار ظلم ‌آمريكا و غير امريكا بودند، در مقابل ابرقدرتهاست. روزي است كه بايد مستضعفين مجهز بشوند در مقابل مستكبرين، و دماغ مستكبرين را به خاك بمالند. روزي ‌است ‌كه بين منافقين و متعهدين امتياز خواهد شد. متعهدين ‌اين روز را روز قدس مي‌دانند و عمل مي‌كنند به آنچه بايد بكنند و منافقين ـ آنهايي ‌كه با ابرقدرت‌ها در زير پرده آشنايي دارند و با اسرائيل دوستي ـ در ‌اين روز بي‌تفاوت هستند، يا ملت‌ها را نمي‌گذارند ‌كه تظاهر كنند. روز قدس، روزى است كه بايد سرنوشت ملتهاى مستضعف معلوم شود بايد ملتهاى مستضعف اعلام وجود بكنند در مقابل مستكبرين، بايد همان‏طور كه ايران قيام كرد و دماغ مستكبرين را به خاك ماليد و خواهد ماليد، تمام ملتها قيام كنند و اين جرثومه‏هاى فساد را به زباله‏دانها بريزند.

 "روز قدس روزي ‌است ‌كه بايد ‌اين دنباله‌روهاي رژيم سابق در ايران و آن توطئه‌چين‌هاي رژيم فاسد و ابرقدرت‌ها در ساير جاها خصوصاً در لبنان، تكليف خودشان را بدانند، روزي است كه بايد همت كنيد و همت كنيم كه قدس را نجات بدهيم؛ و برادران لبناني را از اين فشارها نجات بدهيم. روزي است كه بايد تمام مستضعفين را از چنگال مستكبرين بيرون بياوريم. روزي است كه بايد جامعه مسلمين همه اظهار وجود بكنند و هشدار بدهند به ابرقدرتها و به اين تفاله‌هايي كه مانده است از آنها چه در ايران و چه در ساير جاها.

روز قدس تجلی دادخواهی ملت های آزاده از ظالمان و مستبدان است. این روز که با نگاه ژرف اندیش امام راحل (قدس) شکل گرفت، امروز نه تنها در ایران اسلامی بلکه جهان اسلام و همه ملل آزاد به  عنوان روز حمایت از ملت مظلوم فلسطین شناخته شده و جهان شمول شده است.

راهپیمایی روز قدس امسال  با توجه  به جنایت  درد منشانه  رژیم اشغالگر قدس  و جنایاتی که در سرزمین های اشغالی خصوصا غزه در حال وقوع است و با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری می بایست با حضور و یکپارچگی  مردم برگزار شود، تا پیام محکمی باشد به رژیم اشغالگر و استکبار جهانی، لذا از مردم شریف و همیشه در صحنه شهرستان بهاباد می خواهیم همچون گذشته با حضور خود در راهپیمایی روز قدس در روز جمعه  بار دیگر با صلابت، جنایات رژیم اشغالگر قدس را محکوم کرده و با ملت مظلوم فلسطین عهد و پیمان ببندیم.

در پایان این اطلاعیه آمده است:  ما پاسداران و بسیجیان ولایت مدار شهرستان بهاباد همراه با مردم همیشه در صحنه ایران با حضور عدالت خواه خود در جمعه آخر ماه مبارک رمضان برای دفاع از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین به خیابان ها خواهیم آمد و نفرت و انزجار خود را از رژیم اشغالگر قدس به نمایش خواهیم گذاشت و ما از مجامع بین المللی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد و دادگاه کیفری بین المللی و همه آزادی خواهان جهان انتظار داریم در برابر این جنایات ضدبشری، حمایت انسان دوستانه خود را در دفاع از مظلومیت انسانهای بی دفاع و حتی مداخله بشر دوستانه تا رفع خطر این فاجعه انسانی دریغ نورزند.

 

 

ارسال نظرات