خبرهای داغ:
با همکاری حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم پر انجام شد؛
با همکاری حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم پر سپاه ناحیه همدان فراخوانی یک روزه گروهان دوم گردان حمزه سیدالشهدا(ع) این حوزه در مکان پایگاه مقاومت امام صادق(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۷۱۶۱
|
۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سعید تقوی در حاشیه این فراخوان یک روزه اظهارداشت:برنامه حفظ انسجام این گروهان با اجرای برنامه‌هایی از قبیل ناوبری یا کار با قطب‌نما و حرکت با گرا، آشنایی با مفاهیم زندگی در شرایط سخت و رزم شبانه، و همچنین کلاس سلاح شناسی برگزار گردید.

وی اضافه کرد: از دیگر برنامه‌های این فراخوانی می‌توان به برگزاری نماز جماعت و شعرخوانی در مدح ائمه، سخنرانی‌های معرفتی - بصیرتی و همچنین کلاس های توجیه حفاظتی اشاره کرد.

فرمانده گردان بیت المقدس حمزه سیدالشهدا(ع) همدان تصریح کرد: به منظور حفظ و انسجام نیروهای گردان تا پایان سال چندین مرحله فراخوانی دیگر نیز انجام خواهد شد.

تقوی با بیان اینکه ایران اسلامی هم‌اکنون حرف اول و آخر را در منطقه می‌زند، گفت: ما این نعمت را از لطف خدا، ائمه اطهار(ع)، خون شهدا، مدیریت شایسته حضرت امام خامنه ای(حفظ الله) و وحدت مردم داریم که باید قدردان آنها باشیم.

وی عنوان کرد: فراخوانی ها و رزمایش‌های الی بیت المقدس قدرت بسیج را به رخ دشمنان کشانده و باعث ایجاد شادابی و اعتماد همه دوستان به بسیج شده است.







انتهای پیام/

ارسال نظرات