کارشناس مسائل دینی به بالا بردن انگیزه رزمندگان اسلام توسط ستایشگران اهل بیت (ع) در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: نقش مداحان در حوزه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی بسیار موثر است.
کد خبر: ۸۵۳۷۰۹۶
|
۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت الاسلام مهدوی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری دوره آموزشی ستایشگران اهل‌بیت(ع) در گیلان اظهار کرد: مداحان در طول تاریخ شیعه یک رسانه مهم شیعه بودند.

وی تصریح کرد: مداحان در فضاسازی جبهه فرهنگی ولایی در طول تاریخ شیعه و عصر غیبت نقش بسیار موثری دارند.

حجت الاسلام مهدوی گفت: از آنجائیکه اثرگذاری روحی و روانی ستایشگران و مداحان اهل بیت(علیه السلام) در تبلیغ چهره به چهره و برانگیخت شور متناسب شعور دینی یک تاثیرگذاری ویژه است، همیشه این نقطه قوت مذهبی و فرصت موثر تبلیغی مورد طمع دشمنان اهل بیت(علیه السلام) بوده است.

کارشناس مسائل دینی با بیان اینکه در دروه کنونی رسانه های دجال صفت دوره آخرالزمانی به عنوان اینکه این رسانه شیعه را بی اثر کنند گفت: دشمنان تمام سعی و همت خویش را به کار می برند لذا ضروری است جناح مومن انقلابی جوان در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با تمام قوا حضور یابند.

حجت الاسلام مهدوی با تاکید بر برگزاری دوره های آموزشی گفت: آموزش مداحان جوان برای هماورد آخرالزمانی حق و باطل ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه در جنگ بین حق و باطل کنونی ابعاد اخلاقی، سیاسی و اجتماعی آحاد جامعه مورد حمله واقع شده است، یادآور شد: ستایشگران اهل بیت (ع) یکی از سنگربانان مبارزه با جنگ نرم با تبلیغ و هنر رسانه‌ای خود هستند.

کارشناس مسائل دینی تلاش ستایشگران اهل بیت (ع) را برگرفته از اظهار ارادت به ولایت و ارادت به انسان کامل معصومین (ع) عنوان کرد و افزود: مبارزه مداحان و ستایشگران اهل بیت (ع) صحنه دفاع و حتی هجمه به دشمنان دین، آیین و کیان مملکت اسلامی در تمام حوزه‌های اخلاقی، سیاسی و اجتماعی است.

حجت الاسلام مهدوی یادآور شد: این دوره آموزشی در فضاسازی و مهیا نمودن بستر انس و الفت در جمع مداحان اهل بیت عصمت و طهارت استان گیلان، هم فکری و هم اندیشی میان مداحان جهت ساماندهی و تعیین نقشه راه برای مجاهدت و مبارزه فرهنگی در عرصه جهاد اصغر و هماورد جنگ نرم نقش تاثیرگذار دراد.

وی با اشاره به اینکه به خاطر یک ستایشگر خالص اهل بیت (ع) فضا برای خودسازی جوانان مهیاتر می‌شود، بیان کرد: تلاش ستایشگران اهل بیت (ع) انگیزه‌های جهاد اصغر را بالا برده است.

حجت الاسلام مهدوی به بالا بردن انگیزه رزمندگان اسلام توسط ستایشگران اهل بیت (ع) در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: نقش مداحان در حوزه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی بسیار موثر است.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار مداحان در حوزه جبهه فرهنگی گفت: دشمنان این مرز و بوم و آیین نیز بهتر از ما از اثرگذاری این قشر تاثیرگذار آگاهند، لذا در چند ساله اخیر جهت آسیب رساندن به مداحی، نوحه سرایی و بزرگداشت مجالس اهل بیت به طور مستقیم و غیرمستقیم سرمایه گذاری نموده اند.

کارشناس مسائل دینی با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری "شعر باید در جهت مبارزه با باطل هویت یابد" گفت: مداحان و ستایشگران در این جهت باید صفوف خویش را سامان دهند و این دوره آموزشی که به همت جوانان تا به اهداف و صف آرایی در جبهه فرهنگی انقلاب در استان برسند.

ارسال نظرات