رئیس پلیس آگاهی ناجا گفت: پرونده اسیدپاشی اصفهان در اولویت پلیس آگاهی است و بعد از اینکه به صورت قطعی و با مستندات به نتیجه برسیم، نظر خود را اعلام می‌کنیم.
کد خبر: ۸۵۳۷۰۳۸
|
۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار محمدرضا مقیمی رئیس پلیس آگاهی ناجا در نشست خبری  در مورد موضوع اسیدپاشی اصفهان و شایعاتی که در زمینه شناسایی عامل اسیدپاشی در سطح جامعه به وجود آمده، اظهار داشت: در مورد پرونده اسیدپاشی اصفهان آن چیزی که در دست ما است و آن چیزی که در اذهان عمومی و توسط نفرات غیرمسئول مطرح می‌شود فرق وجود دارد.

رئیس پلیس آگاهی ناجا تصریح کرد: کما فی سابق این پرونده از اولویت پلیس آگاهی است و مورد رسیدگی و پی‌جویی جدی پلیس آگاهی قرار دارد.

این مقام ارشد آگاهی کشور ادامه داد: در حقیقت این پرونده به طور مستقیم توسط خود من و همچنین رئیس جرایم جنایی هدایت می‌شود و  ان‌شاءالله به کشفیات برسیم.

سردار مقیمی تصریح کرد: بعضاً اتفاقاتی افتاده و مظنونی مورد دستگیری قرار می‌گیرند و اگر به کشف برسیم اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

وی گفت: اینکه وکیل شخصی یا احیاناً فرد دیگری مطلبی بیان کرده در خصوص صحت آن یا عدم صحت خودش باید پاسخگو باشد.

این مقام ارشد آگاهی کشور خاطرنشان کرد: بعد از اینکه به صورت قطعی و با مستندات به نتیجه برسیم نظرات خود را اعلام خواهیم کرد.

ارسال نظرات