اتفاقی ستودنی برای نخستین‌بار در کشور
شهردار نکا از نام‌گذاری یک پروژه بزرگ تقاطع‌غیرهم‎سطح در شهرستان نکا به نام 175 شهید غواص برای نخستین‌بار در کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۷۰۲۲
|
۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷

 




خبرگزاری بسیج مازندران، سیدعیسی میری ، با اشاره به فداکاری‌های ارزشمند شهدا، اظهار کرد: در مقابل مظلومیت و فداکاری شهدا کاری به غیر از ارج نهادن به مقام و گرامیداشت یاد آنان قابل انجام نیست.

وی افزود: در همین راستا با حضور 270 شهید گمنام در کشور که 175 نفر از آنان شهدای مظلوم غواص بودند که با دستان بسته به شهادت رسیدند، به پاس تمام دلاورمردی‌های این بزرگواران و حماسه عظیم ملت ایران در پاسداشت این سلحشوران، شورای اسلامی شهر و شهرداری نکا تصمیم به اقدامی فرهنگی در این زمینه گرفت.

شهردار نکا خاطرنشان کرد: با توجه به مظلومیت فراوان شهدای غواصی که اخیراً وارد کشور شدند، شورای اسلامی شهر و شهرداری نکا تصمیم گرفت تا برای نخستین‌بار در کشور، یکی از پروژ‌های بزرگ خود را به نام این عزیزان نام‌گذاری کند.

میری اضافه کرد: پروژه بزرگ تقاطع غیرهمسطح جاده نیروگاه نکا با اتفاق نظر همه اعضا بهنام 175 شهید غواص نام‌گذاری شد تا اندک قدمی در راستای گرامیداشت مقام والای شهیدان بهعنوان فرزندان برومند این سرزمین برداشته باشیم.

وی گفت: پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح جاده نیروگاه نکا با هزینه بالغ بر یک‌میلیارد تومان آغاز شده و تاکنون با پیشرفت 50 درصدی به کار خود ادامه می‌دهد که تا پایان تابستان به بهره‌برداری می‌رسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها