فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: ناامن کردن ایران، حاشیه امنی برای بیگانگان نخواهد داشت.
کد خبر: ۸۵۳۶۹۲۹
|
۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، فتح‌الله جمیری صبح امروز در نشست شورای عالی بسیج رسانه استان بوشهر با بیان اینکه روزبه‌روز بر نورانیت ظرفیت عظیم بسیج افزوده می‌شود، اظهار داشت: بسیج در بخش‌های مهم جامعه از جمله مهندسین، اقتصاد مقاومتی، دانشجویی، دانش‌آموزی، کارگری و نزدیک به 20 قشر تأثیرگذار بوده و با حضور فعال خود تأثیرات خوبی هم داشته است.

جمیری با بیان اینکه اهمیت بسیج رسانه با حضور فعال شما بیشتر نمود پیدا می‌کند که باید به این موضوع توجه ویژه‌ای شود، ادامه داد: بسیج در مجموعه نظام و دفاع از نظام و انقلاب و مردم در سه حوزه و طیف مختلف فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه بسیج در عرصه نظامی برای جنگ‌های نیابتی و دیگر جنگ‌ها، امنیتی و تهدیدات نرم آماده بوده و آن را از وظایف خود می‌دانسته است، افزود: گاهاً بعضی از اقشار یک طیف از این وظایف را بر عهده‌ دارند، اما عظمت بسیج باعث شده است که سه طیف مأموریت را بر عهده داشته باشد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تأکید بر اینکه هیچ سازمانی در ایران را نمی‌توان معرفی کرد که هر سه طیف مأموریت داشته باشد جزء بسیج، اضافه کرد: ظرفیت بالای بسیج را باید در رسانه‌ها به‌خوبی معرفی کرد.

جمیری با تأکید بر اینکه باید تلاش کرد استان را با قلم‌ها و قدم‌های مبارک شما در همه زمینه‌ها رشد داد، تصریح کرد: بعضی‌ها با پرداختن به مسائل سیاسی باعث شده‌اند، انتظارات دیگر نادیده قرار گیرد، اما باید به همه مسائل در رسانه‌ها به‌خوبی پرداخته شود که این درگرو رسانه فعال در میدان است.

وی با بیان اینکه سعی داریم جلسه‌ای با مدیرکل دادگستری استان بوشهر تشکیل دهیم و در آن دغدغه‌های رسانه‌ها را مورد بحث و بررسی قرار داده تا از آنها حمایت قضایی شود، عنوان داشت: مسکن آنها در قالب مسکن بسیجیان و با حمایت اصحاب رسانه پیگیری خواهد شد.

وی گفت: بسترسازی برای شتاب در توسعه و عمران، آرامش و امنیت، همدلی و وحدت در کشور و به‌تبع آن استان بوشهر توسط بسیج رسانه قابل‌پیگیری است.

جمیری افزود: اصحاب رسانه استان بوشهر برای کارآمدی نظام، هم‌افزایی و همگرایی بیشتر در جامعه تلاش مضاعف کنند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه نیروهای مسلح در استان بوشهر نیز آمادگی برای مقابله با تهدیدات دشمن را دارند، یادآور شد: با توجه به موقعیت حساس خلیج‌فارس و حضور ناوگان و ناوچه‌های آمریکا و متحدانش، حضور بیگانگان در کشورهای همسایه اما حضور مقتدرانه فرزندان ملت مانع هرگونه تحرکی علیه نظام شده است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اضافه کرد: دشمن اگر بخواهد مرزهای جمهوری اسلامی را با جنگ‌های نیابتی در مرزهای خشکی ترکیه و عراق ناامن کند برنامه‌هایی توسط نظام در دستور کار قرار دارد که حتی اگر به مرزهای ما نیز نزدیک شود با برخورد کوبنده و سخت مواجه خواهد شد.

جمیری ادامه داد: در شرایط کنونی جمهوری اسلامی برای بازدارندگی ازنظر نیرو و تجهیزات در اوج اقتدار قرار دارد و دشمن نیز به توان ما اشراف دارد.

وی گفت: بر همین اساس اگر دشمن بخواهد برای جمهوری اسلامی ایران ناامنی ایجاد کند حاشیه امنی در منطقه برای خود و وابسته‌هایشان و کشورهایی که تبدیل به پایگاه آن‌ها شده‌اند هیچ‌گونه آرامشی نخواهند داشت بر همین اساس دشمن جرات هیچ‌گونه تهدیدی علیه نظام ندارد.

جمیری با اشاره به اقتدار بالای سازمان بسیج در استان بوشهر، افزود: در منطقه خلیج‌فارس آرامش برقرار است و نظام جمهوری اسلامی ایران نیز مقتدرانه ایستاده و جاودانه نیز برای ادامه راه امام به رهبری و سکان‌داری بشریت توسط امام خامنه‌ای خواهد ماند.

وی تأکید کرد: امروز شرایط منطقه شرایط خوبی دارد و هیچ‌گونه تهدیدی احساس نمی‌شود و این آمادگی کشور باعث شده تا ما در بازدارندگی کامل باشیم  به همین خاطر  است که بیگانگان آمادگی مقابله با را ندارند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر  بیان کرد: همه نیروهای مجموعه نظام ازجمله ارتش، سپاه و نیروهای نظامی و انتظامی در سطح کشور آمادگی کامل برای مقابله دشمن رادارند اما احساس تهدیدی در منطقه نمی‌شود.

جمیری افزود: امروز آمادگی ما از تجهیزات عده و امکانات بیشتر است و دشمن توان بالای ما را به‌خوبی می‌بیند پس اگر دشمن بخواهد ناامنی در کشور ما ایجاد کند در منطقه و نه در کشورهای وابسته به آن‌ها که به‌عنوان پادگان نظامی آمریکا هستند نخواهد بود و با این کار آرامش نخواهند داشت.

وی با تأکید بر اینکه امروز هیچ تهدیدی علیه نظام وجود ندارد، گفت: امروز اگر اراده کنیم بااقتدار و سازماندهی که صورت گرفته می‌توانیم 100هزار نیروی بسیجی را به‌خوبی در بوشهر بکار گیریم.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در پایان گفت: با این شرایطی که سازمان بسیج از حیث آموزش، شرایط و امکانات به وجود آورده و با آمادگی‌هایی که از بسیجیان سراغ داریم تهدیدی نخواهد بود و منطقه در آرامش خواهد بود و در ادامه راه با تبعیت از مقام معظم رهبری باقدرت به ادامه مسیر خواهیم داد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات