فرمانده سپاه شهرستان بوشهر از کمک 1 میلیارد ریالی خیرین و فعالان عرصه‌های اقتصادمقاومتی به مستمندان این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۶۹۱۸
|
۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰

عبدالرضا دشتی در جمع خبرنگاران ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: در اسلام بخشش و کمک به فقرا و مستمندان خصوصا در ماه مبارک رمضان اهمیت بسزایی دارد و در روایات بسیاری نیز بر این امر تأکید شده است.

دشتی افزود: مجموعه سپاه و بسیج همواره پیشگام در عرصه خدمت‏رسانی و کمک‏رسانی به نیازمندان و محرومان جامعه بوده است و این‌بار نیز در ماه میهمانی خداوند طی مشارکتی با خیرین و تعدادی از فعالان عرصه‌های اقتصادمقاومتی اقدام به جمع‏آوری کمک‏های غیرنقدی نموده است.

وی با اشاره به اینکه محبوب‏ترین فرد نزد پروردگار انسانی است که به بندگان خداوند نفعی برساند دل نیازمندان و مستمندان را با دستگیری از آنان شاد کند، بیان کرد: بسیج سازندگی شهرستان بوشهر بین 50 خانوار این شهر سبد کالا توزیع کرد.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر خاطرنشان کرد: این سبد کالا شامل مرغ، برنج، ماکارونی، سویا، شکر، چای، گلاب، رب گوجه‌فرنگی، روغن، نمک و میگو است.

دشتی با تاکید بر اینکه این سبد کالا با همکاری خیرین و تعدادی از فعالان عرصه اقتصاد مقاومتی جمع‌آوری شده است، گفت: سبد کالای 30 خانوار توسط حوزه مقاومت کوثر شهر بوشهر، 220 خانوار توسط حوزه رمضان شهر چغادک و 100 خانوار نیز توسط حوزه مقاومت امام خمینی(ره) روستای دویره توزیع شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات