مدیر شبکه سه سیما گفت: برنامه‌های «مناظره»، مسابقه «سیمرغ۲» و نقد برنامه‌های صداوسیما از جمله برنامه‌هایی هستند که پس از ماه رمضان از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
کد خبر: ۸۵۳۶۹۰۹
|
۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، غلامرضا میرحسینی مدیر شبکه سه سیما  از تولید و پخش برنامه‌های جدیدی پس از ماه رمضان در شبکه سه سیما خبر داد و گفت‌: چند برنامه جدید و با رویکرد فرهنگی و اجتماعی در این شبکه در حال تولید است.

وی با اعلام این خبر که برنامه‌ای با محوریت نقد و بررسی برنامه‌های صداوسیما در حال تولید است، افزود: این برنامه کانون اصلی و پل ارتباطی بین مخاطبان، برنامه‌های سازمان صداوسیما، رادیو و تلویزیون و بخش برونمرزی سازمان خواهد بود.

میرحسینی درباره ویژگی‌های این برنامه توضیح داد: در این مجموعه قصد داریم تا برنامه‌های صداوسیما به صورت بی‌واسطه و بی‌طرفانه نقد ‌شود. پشت صحنه‌هایی که مردم در طول شکل گرفتن آن اطلاع ندارد به تصویر کشیده می‌شود و مخاطبان در جریان واقعیت‌های تولید برنامه‌های صداوسیما قرار می‌گیرند.

مدیر شبکه سه سیما اضافه کرد: در این برنامه مخاطبان و بینندگان رسانه ملی با شرایط و امکانات و همچنین مشکلات تولید برنامه‌ها  آشنا می‌شوند که این افراد چگونه مخلصانه و تحت چه فشارهایی کار می‌کنند.

وی درباره اسم برنامه گفت: هنوز به جمع‌بندی برای نام برنامه نرسیدیم؛ موضوع و محور آن مشخص شده اما درباره لوکیشن و اجرا باید جمع بندی کنیم. سعی ما این است که از مجریان توانمند سازمان نیز برای اجرای این برنامه استفاده ‌کنیم.

میرحسینی در ادامه گفت: برنامه‌ای که با فاصله اندکی پس از ماه مبارک رمضان پخش می‌شود مسابقه «سیمرغ» است که جزء موفق‌ترین‌ برنامه‌های ما  بوده و قرار است که با عنوان «سیمرغ 2» تولید و پخش شود.

مدیر شبکه سه سیما افزود: در حال حاضر مرحله ساخت دکور و پیش‌تولیداین مسابقه به پایان رسیده است و امیدواریم که از اواخر مرداد ماه روی آنتن شبکه سه سیما برود.

وی اظهار کرد: برای اجرای این برنامه چون نیاز به شومن دارد از دو نفر تست گرفتیم که باید بررسی شود و پس از آن برای تولید آن اقدام می‌کنیم.

مدیر شبکه سه سیما از آغاز پخش برنامه «مناظره» با موضوعات فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و سیاسی پس از ماه رمضان از شبکه سه سیما خبر داد.

میرحسینی پیش از این هم از تولید برنامه «مناظره» ‌در شبکه سه سیما خبر داد و گفت: یکی از این برنامه‌‌ها که جای «دیروز، امروز، فردا» را می‌گیرد برنامه «مناظره» است که براساس سیاست و رویکرد جدید شبکه سه سیما قرار است که به موضوعات فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و حتی در مواردی سیاسی جامعه بپردازد.

وی اضافه کرد: این برنامه با تغییر در ساختار و اجرا صورت می‌گیرد و مبتنی بر کار مستند است. مانند برنامه «شوک»به آن می‌پردازیم و پخش می‌کنیم و در راستای آن مستند پخش شده برنامه «مناظره» با حضور موافقین و مخالفین پخش می‌شود.

مدیر شبکه سه سیما تصریح کرد: اجرا و تهیه‌کننده برنامه «مناظره» هنوز قطعی نشده است و تا چند هفته آینده مشخص می‌شوند.

ارسال نظرات