عضو فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری مجلس عنوان کرد

لزوم برنامه‌ریزی مناسب برای استفاده مردم از تعطیلات عید فطر

عضو فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری مجلس گفت: معاونت گردشگری برنامه‌ریزی مناسبی برای استفاده مردم از تعطیلات عید فطر داشته باشد.
کد خبر: ۸۵۳۶۹۰۳
|
۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، مهرداد بائوج لاهوتی  با بیان اینکه استان‌های مسافرپذیر کشور خودشان را آماده میزبانی از مسافران ایام تعطیلات عید فطر می‌کنند اظهار داشت: بخش زیادی از مردم از سواحل استفاده می‌کنند لذا باید در سواحل برنامه‌ها و جنگ‌های شاد و متنوع قرار داد و جنگ‌های شادی را در فضاهای باز پیش‌بینی کرد تا برای این برنامه‌ها مردم مجبور نباشند پول پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی باید برنامه‌ریزی مناسبی در این زمینه داشته باشد تصریح کرد: خوشبختانه سازمان میراث فرهنگی امروز با سازمان گذشته که حیات خلوت بود، تفاوت‌ دارد و در افق بلندمدت برنامه‌های جامع و خوبی در راستای سند گردشگری در حال شکل‌گیری است ولی در کوتاه‌مدت هم باید برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشند.

عضو فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری مجلس ادامه داد: سرمایه‌گذاری خوبی در بخش ساخت هتل‌های مناسب و سروسامان‌دادن به آثار تاریخی که در جذب گردشگران خارجی موثرند صورت می‌گیرد؛ به خصوص اینکه گردشگرانی که داخل کشور می‌آیند علاقمند هستند از سایت‌های تاریخی و میراث فرهنگی ایران بازدید داشته باشند.

بائوج لاهوتی با بیان اینکه امیدواریم حرکت‌های صورت‌گرفته بتواند گرهی از صنعت گردشگری ما باز کند خاطرنشان کرد: در شهرهای شمالی، همه مسافران امکان استفاده از هتل 5 ستاره را ندارند و در همه جای دنیا هم همینگونه است که یکی هتل 5 ستاره می‌رود و یکی از چادر و کمپ استفاده می‌کند؛ لذا در مجموع حرکت‌هایی در راستای رونق گردشگری می‌بینیم که این حرکت‌ها ناکافی است و امیدواریم حرکت قوی‌تری صورت گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار