خبرهای داغ:

تعویق در مذاکرات سبب بی اعتمادی ما و زیاده خواهی دشمن

فرمانده سپاه قاینات گفت: اعتماد به دشمن عهد شکن وجود ندارد و آنچه که هر روز مذاکرات را به تعویق می اندازند چیزی جز زیاده خواهی غربی ها نیست.
کد خبر: ۸۵۳۶۸۷۳
|
۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سرهنگ برات زاده در نشست صمیمی با خانواده های معظم شهدا، جانبازان و رزمندگان 8سال دفاع مقدس در پایگاه مقاومت بسیج شهدا دهستان کرغند خضری دشت بیاض، با اشاره به حمله امریکای جنایتکار به هواپیمای مسافربری در 12تیر 67، گفت: سقوط هواپیمای مسافربری نشان می دهد که دشمنان از هر راه و روشی برای ضربه زدن به اسلام استفاده می کنند اما شهدا، جانبازان و ایثارگران با درس ها و ایستادگی خود آموخته اند که ملت ایران از تهدیدها نمی ترسد.

وی افزود: در روز جهانی قدس مردم نشان خواهند داد بیعت با امام راحل، رهبری و شهدا را فراموش نمی کنند و نخواهند گذاشت دشمنان به نقشه شوم خود برسند.

فرمانده سپاه قاینات از مردم این دهستان و روستاهای اطراف و هم چنین بخش نیم بلوک مثل گذشته خواست تا در روز قدس انزجار خود را از ملت امریکا و دشمنان غاصب نشان دهند.

وی بر توجه و خود سازی در ایام و شبهای قدر اشاره کرد و گفت: اعتماد به دشمن عهد شکن وجود ندارد و آنچه که هر روز مذاکرات را به تعویق می اندازند چیزی جز زیاده خواهی غربی ها نیست و تیم مذاکره کننده ایرانی با درایت کامل پیش می روند و ما بار دیگر شاهد پیروزی آنها خواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها