مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد با اشاره به اهمیت توجه به مناطق محروم استان یزد، از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و بسیج سازندگی استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۶۸۶۲
|
۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد،محمد اکبری بعد از ظهر امروز در نشست ستاد هماهنگی و پشتیبانی طرح هجرت بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد اظهار داشت: مسکن از مهمترین مشکلات و معضلات موجود در مناطق محروم استان یزد است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد با اشاره به انعقاد تفاهم نامه مشترک بین کمیته امداد استان یزد و بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد گفت: توجه ویژه به 5 موضوع فرهنگی، آموزشی، مسکن، درمان و میزان مشارکت‌های مردمی در اردوهای طرح هجرت بسیج سازندگی در مناطق محروم مهم و ضروری است.

وی عنوان کرد: امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان کمیته امداد و بسیج سازندگی در یزد زمینه فعالیت بیشتر در مناطق محروم و در راستای محرومیت‌زدایی در یزد را فراهم می‌کند.

اکبری با اشاره به جایگاه بالای بسیج سازندگی استان یزد در کشور افزود: بسیج سازندگی می‌تواند با مشارکت و استفاده از ظرفیت دیگر دستگاه‌های استان، بیش از پیش نسبت به ظرفیت‌سازی در مناطق محروم استان یزد اقدام کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد عنوان کرد: مناطق محروم استان یزد نیازها و احتیاجات فراوانی دارند که باید با توجه ویژه‌ای که به این مناطق صورت می‌گیرد، در راستای رفع نیازهای آنها قدم برداشت.

اکبری تشکیل اردوهای جهادی در مناطق محروم استان و کشور را در زمینه محرومیت‌زدایی بسیار موثر دانست و گفت: در صورتی که این اردوها با بهره‌گیری از ظرفیت ادارات مرتبط دیگر صورت پذیرد، می‌تواند تاثیرگذاری بالایی داشته باشد.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات