پیکر پیشکسوت رسانه، کارشناس بوکس و مسائل داوری با حضور پرشور مردم و مسئولان در دامان خاک آرام گرفت، داوری که افتخارش سوت نزدن در مسابقه‌ای بود که یک صهیونیست قرار بود، مسابقه دهد.
کد خبر: ۸۵۳۶۸۴۷
|
۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، پرویز کشوری پیشکسوت رسانه، کارشناس بوکس و مسائل داوری بر دستان مردم، مسئولان شهرستانی و استانی و جامعه ورزشی  قائم‌شهر تشییع و در آرامگاه قائم‌شهر به خاک سپرده شد.

کشوری شامگاه جمعه براثر تصادف سواری پراید با نیسان در جاده نظامی قائم‌شهر جان خود را از دست داد.

وی که از سال 52 تاکنون در عرصه‌های مختلف ورزشی به ویژه رشته بوکس و داوری در مسابقات بین‌المللی توانست افتخارات بزرگی را برای مردم ایران کسب کند، در سن 65 سالگی با زندگی وداع کرد.

کشوری در مسابقات جهانی بوکس در سال 2013 استانبول ترکیه از قضاوت برای بوکسور صهیونیستی به دفاع از مردم مظلوم فلسطین سرباز زد و این منش پهلوانی، یکی از شاخص‌ترین افتخارات وی بود.

فرماندار شهرستان قائم‌شهر در مراسم تشییع پیکر این پیشکسوت عرصه ورزش می‌گوید: ورزشکاران حق بزرگی بر گردن مردم دارند، آنها با تلاش‌های خود پرچم کشور‌های‌شان را در دنیا برافراشته می‌کنند.

مهدی محمدی با بیان اینکه پرویز کشوری علاوه بر اینکه یک ورزشکار بود در رسانه نیز فعالیت چشم‌گیری داشت، افزود: مقالات متعددی در حیطه ورزش توسط این پیشکسوت رسانه منتشر شد و برای زنده نگه‌داشتن رشته ورزشی بوکس تلاش‌های بسیاری انجام داد.

وی با تأکید به اینکه قضاوت نکردن پرویز کشوری برای بوکسور صهیونیست در مسابقات جهانی 2013 استانبول ترکیه یکی از بزرگ‌ترین افتخارات ورزشی قائم‌شهر بود، بیان کرد: این روحیه پهلوانی باید الگو جوانان شود تا این جوان‌مردی‌ها همیشه ادامه داشته باشد.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان قائم‌شهربیان می‌کند: پرویز کشوری برای ورزش بوکس قائم‌شهر تلاش‌های بسیاری انجام داد و سعی کرد تا این رشته ورزشی به فراموشی سپرده نشود.

فرشید قدیمی با بیان اینکه از دست دادن چنین بزرگ‌مردانی جای تأسف دارد، می‌افزاید: پرویز کشوری با بزرگ‌منشی در مسابقات جهانی 2013 از قضاوت برای بوکسور صهیونیستی سرباز زد و برای دفاع از مردم فلسطین از حق خود گذشت.

وی ادامه می‌دهد: باید نام و یاد پرویز کشوری همیشه پا برجا باقی بماند تا رسم جوان‌مردی و پهلوانی به نسل‌های آینده نیز انتقال داده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها