خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بوئین زهرا:

ارزش معنوی ماه مبارک رمضان به شب های قدر است

فرمانده سپاه ناحیه بوئین زهرا گفت: ارزش معنوی ماه مبارک رمضان به شب های قدر است.
کد خبر: ۸۵۳۶۸۲۲
|
۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰

یوسف ابوی، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا، با اشاره به  شخصیت والای امام علی (ع) گفت: امام علی (ع) برای گرفتن حقش نزدیک به سه دهه صبر کرد و در سکوت شب، دست به دعا برداشت.

وی افزود: این سکوت امیر مومنان (ع) تنها به دلیل جلوگیری از بروز تفرقه، حفظ دین مبین اسلام، حفظ اتحاد اسلامی و نیز بالا بردن ظرفیت امت برای درخواست تشکیل حکومت عدل علی (ع) بود.

ابوی با بیان اینکه شهادت امام علی (ع) آن هم در خانه خدا، تنها حق خود علی (ع) بود چرا که ایشان در خانه خدا به دنیا آمد ابراز داشت: در واقع شهادت امیر المومنین(ع) در خانه خالق هستی عین سعادت بود که این رستگاری و سعادت در این کره خاکی نصیب امام علی (ع) شد.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا ارزش معنوی ماه مبارک رمضان را به شب های قدر دانست و تاکید کرد: شب قدر بار معنوی فراوانی دارد چرا که اگر انسان بتواند در این شب ها نهایت استفاده را بکند توانسته است اندازه یک عمر خود ثواب ذخیره کند و ارزش معنوی ماه مبارک رمضان نیز به همین شب های قدر است.

وی شب قدر را، شب مبارزه با شیاطین درون و بیرون بیان کرد و خاطر نشان کرد: ارزش و اهمیت شب قدر فقط در استغفار و شب زنده داری آن خلاصه نمی شود،  شب قدر باید شب مجهز شدن انسان به سلاح معنویت و توسل به مولای متقیان امام علی (ع) و شب آماده پیکار و مبارزه با شیاطین درون و بیرون و بیمه شدن انسان در طول سال باشد.

 

2001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها