اجرای طرح الحافظون قرآن کریم در شهرستان گناوه

نشست هماهنگی اجرای طرح الحافظون بسیجیان و اعضای پایور سپاه انصار الحسین (ع) شهرستان گناوه در محل حسنیه ثارا... بسیج این شهرستان بر گزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۶۸۱۶
|
۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبر نگار بسیج از گناوه ، فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) شهرستان گناه نیز ابراز داشت: قرآن کریم دریایی بی کران و ژرف از رحمت الهی است که که اساس دین را از گسستن نگه می دارد.

سرهنگ علی رضا غریبی گفت: در راستای اجرای این طرح باشکوه که نتایج بسیار با عظمتی را به بار خواهد آورد از هیچ تلاش و کوشش و حمایتی به دستندر کاران چشم پوشی نمی نماید.

وی بیان داشت: به همه کسانی که در این طرح موفق به حفظ سوره ها مشخص شده ، حزب و جزء ویا کل قران کریم گردند نیز هدایای نفیس مادی و معنوی اعطا می گردد.

غریبی اضافه نمود: پاداش کسانی که کلام خدای متعال را حفظ و عمل می نمایند .فقط به دست خدای متعال قابل جبران است از طریق هیچ نوع پاداش و هدیایی نیز نمی توان قدر و ارزش ان را پرداخت نمود.

در ابتدای این نشست نیز جانشین حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصاار الحسین (ع) گناوه گفت: طرح الحافظون نیز از طرح های ابلاغی کشوری سپاه می باشد.

سرهنگ پاسدار رضا پورقیومی ابراز داشت : از اهداف مهم این طرح اجرای و محقق کردن کلام رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای است که فرمودند: 10 میلیون حافظ قران داشته باشیم.

وی اضافه نمود: در اجرای این طرح نیز از علاقمندان ثبت نام به عمل می اید و سپس جهت رسییدن به این مقصود نیز کلاسهای ویژه اموزشی نیز در طول سال جهت علاقمندان دایر خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار