خبرهای داغ:
آیین افتتاح مسجد امام خمینی(ره) کیانشهر اهواز با حضور حجه الاسلام والمسلمین موسوی جزایری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری،سردار شاهوارپور فرمانده سپاه ولی عصر(عج) وحجه الاسلام سیدمحمود موسوی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر(عج) و حضور گرم بسیجیان و اهالی کیانشهر اهواز برگزارشد.
کد خبر: ۸۵۳۶۷۹۹
|
۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج خوزستان:

حجه الاسلام والمسلمین موسوی جزایری ضمن عرض قبولی طاعات و عبادات و تقدیروتشکر از متولیان ساخت مسجدبزرگ کیانشهر گفت: همانطور که میدانید مساجد سنگرند وبرای اینکه خود را از شر شیاطین نجات دهیم مهم ترین مکان پناه اوردن به مسجداست و بهترین کلاس فراگیری احادیث ودرس اخلاق وسیره پیامبرو امامان مسجد است.

علی رضا مبارک مسئول طرح وبرنامه سپاه ولی عصر(عج)خوزستان گفت: مسجدامام خمینی (ره) در زمینی به مساحت 2200 مترمربع و با گنجایش 1500 نفر در دو طبقه و شبستان با سبک معماری سنتی و بومی و با الگوهای اسلامی و معماری مدرن توسط بنیاد تعاون سپاه و جهاد خانه سازی سپاه ساخته شده است.

وی افزود :سالن مطالعه و کتابخانه ،پایگاه بسیج ،5باب مغازه تجاری و دو باب منزل مسکونی جهت روحانی وخادم مسجد و دفترپاسخگویی به مسائل شرعی در این مسجد بنا شده است در پایان بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء مراسم ضیافت افطاری در مسجد برگزارشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها