خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بوئین زهرا:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بوئین زهرا گفت: روزه تجارتی پرسود و بی نظیر برای انسان است.
کد خبر: ۸۵۳۶۷۶۰
|
۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲

حجت الاسلام نجات وزیر خانلو مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ازبوئین زهرا ، ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای انس با قرآن دانست و گفت: طبق فرموده پروردگار متعال، ماه رمضان ماه ای است که در آن قرآن نازل شده و همه انسان ها باید از قرآن به عنوان حیات طیبه، نهایت استفاده را در این ماه را ببرند و دستورات آن را در زندگی خود پیاده کنند.

وزیرخانلو روزه راتجارتی پرسود و بی نظیربرای انسان برشمرد و خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان، ماه رحمت، مغفرت و برکت است و هرعملی را که انسان انجام دهد خداوند برای او ثواب می‌نویسد.

وی افزود: در واقع روزه یک نوع تجارت با خداوند است، تجارتی که خداوند نیازی به این تجارت پر سود ندارد، بلکه تمام منافع آن به انسان ها تعلق می گیرد از اینرو روزه فقط تجارتی پرسود و بی نظیر برای انسان در معامله با خداوند محسوب می شود.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا همچنین به فعالیت های انجام شده در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و اذعان کرد : برگزاری نشست هیأت عاشقان ولایت، ضیافت افطاری مربیان و سرگروه‌های شجره طیبه صالحین، برگزاری محفل انس با قرآن و جزء خوانی قرآن کریم توسط مربیان، سرگروه ها و اعضای شجره طیبه صالحین از عمده فعالیت های تعلیم و تربیت این ناحیه بوده است.

وزیر خانلو همچنین تربیت و آموزش تخصصی مربیان و سرگروه های شجره طیبه صالحین را یکی از مهم ترین برنامه های این معاونت اعلام کرد و اظهار داشت : در طول سال دوره های آموزشی مختلف بصیرتی، اعتقادی و معرفتی برای مربیان و سرمربیان پیش بینی شده و این عزیزان پس از اعزام اندوخته ها و تجارب خود را در اختیار اعضای حلقه های صالحین قرار می دهند. 

 

2001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها