فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت جایگاه اسرائیل در افکار عمومی جهان و عرصه ی بین المللی را با حضور مسلمانان و مقاومت آنان رو به انزوا دانست.
کد خبر: ۸۵۳۶۶۷۱
|
۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سرهنگ مجید دوهندو در دومین نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات برگزار شد با اشاره به اثرگذاری لیالی قدر اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم از فیوضات این ماه نهایت استفاده را ببریم.

وی با بیان اینکه جهان اسلام همواره موضوع حمایت از فلسطین را مقوله ای اساسی می داند، تاکید کرد: مسلمانان هر سال با برگزاری راهپیمایی عظیم روز قدس موجی از هراس را بر پیکر رژیم منحوس صهیونیستی و استکبار جهانی می اندازند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص موضوع فلسطین افزود: بنابر فرمایشات رهبری  "علیرغم ‌تبلیغات ‌جهانی‌، انتفاضه ‌فلسطین‌ خاموش‌ شدنی ‌نیست‌ و آینده‌ آن ‌همراه ‌با رستگاری ‌و پیروزی ‌است"‌.

سرهنگ دوهندو از برگزاری جلسات هماهنگی جهت هرچه بهتر برگزار شدن روز جهانی قدس در استان خبر داد و افزود: گردان های عاشورا، الزهرا و بیت المقدس به صورت یکپارچه در راهپیمایی روز قدس حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه مسئولیت دو مسیر از چهار مسیر راهپیمایی روز قدس با سپاه ناحیه مرکزی رشت است گفت: امیدواریم راهپیمایی امسال با انسجام بیشتر در سراسر استان برگزار شود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت فعال شدن مجازی، ارسال پیامک در خصوص اهمیت حضور مردم با استفاده از سخنان امام (ره) و یا فرمایش رهبری، فعال کردن استندهای سپاه در سراسر رشت را از جمله برخی از برنامه های تبلیغاتی توسط سپاه ناحیه مرکزی رشت عنوان کرد.

وی از حضور سازمان یافته حلقات صالحین برای شرکت در راهپیمایی روز قدس خبر داد و گفت: موضوع حلقات صالحین در طول هفته جاری "تبیین جایگاه روز قدس" است.

سرهنگ دوهندو در پایان جایگاه اسرائیل در افکار عمومی جهان و عرصه ی بین المللی را با حضور مسلمانان و مقاومت آنان رو به انزوا دانست و خاطرنشان کرد: ان شاءالله شاهد روزی باشیم که اسم اسرائیل از نقشه های جهانی محو گردد.

ارسال نظرات