فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در خصوص اجرای این طرح گفت: برگزاری طرح مودت، با هدف ایجاد انس و الفت هر چه بیشتر بین فرماندهان پایگاه‏های بسیج شهرستان بهاباد و تقدیر از خانواده‏ های آنان است.
کد خبر: ۸۵۳۶۶۱۳
|
۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد: سرگرد پاسدار احمد حاجی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد از اجرای طرح مودت فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج به همت فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهاباد خبر داد و گفت: این طرح با حضور فرماندار شهرستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و فرمانده حوزه ها و فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج و خانواده آنان در محل سپاه ناحیه بهاباد  برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در خصوص  اجرای این طرح گفت: برگزاری طرح مودت، با هدف ایجاد انس و الفت هر چه بیشتر بین فرماندهان پایگاه‏های بسیج شهرستان بهاباد و تقدیر از خانواده‏های آنان است.

در این مراسم اقبال فرماندار بهاباد در سخنانی به ویژگی های  تفکر بسیجی اشاره کرد و گفت: بسیج یک نهاد مقدس است که بذر آن را امام خمینی(ره) با آینده نگری خود در روزهای نخستین انقلاب اسلامی در این کشور کاشت.

"اقبال" با بیان این مطلب که تفکر بسیجی برای به چالش کشیدن مبانی فرهنگ غرب است افزود: عاشورا هم یک واقعه و حادثه نیست؛ بلکه یک فرهنگ، تفکر و اندیشه است که فارق از مرزهای جغرافیایی، اندیشه ای را ورای زمان و مکان به تجلی گذاشته است.

وی گفت: تفکر و اندیشه یک ملت محدود به یک منطقه جغرافیایی نیست و اندیشه  و تفکر پاسداری و بسیجی نیز یک تفکر جهانی است.

فرماندار بهاباد ضمن محکوم کردن جنایات آل سعود در یمن اشاره کرد و افزود: جنایات خبیثانه آل سعود در یمن و کشتار فجیع زنان و کودکان در منازل مسکونی از سوی مسلمانان و امت حزب الله محکوم است و یقین بدانند که این عملیات نابرابر بی پاسخ نخواهد ماند.

وی به ادامه جنایات رژیم آل سعود در یمن خاطر نشان کرد: اتفاقات امروز جهان اسلام و به خصوص حملات خبیثانه و وحشیانه آل سعود به مناطق مسکونی و کشتار فجیع زنان و کودکان نشانگر رذالت افرادی است که خود را خادم دربار اهل بیت(ع) و مالک بیت الله الحرام می دانند.

اقبال در خصوص تیم مذاکره کننده نیز گفت برای اعضای تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران دعا میکنیم و از خداوند متعال برای آنان آرزوی موفقیت و سلامتی داریم و امیدواریم که این مذاکرات را با موفقیت به پایان برسد.

ارسال نظرات