حمیدرضا
تجلیل از خادمی اربعین حسینی بسیج رسانه/
حسینی گفت: شما اصحاب رسانه باید دست به دست هم با اتحاد خود اهداف کشور های بیگانه را علیه ایران را برملا سازید.
کد خبر: ۸۵۳۶۵۷۱
|
۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه استان ایلام، شب شنبه در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: در جهان اول امروز عصر رسانه است و شما رسانه ها رسالت بزرگی دارید و دشمن در تلاش است برای مقابله با فرهنگ بومی ما وارد عمل شود.

وی با اشاره به اینکه غربی ها از طریق غول رسانه ی خود وارد عمل می شود عنوان کرد: آمریکا روزی سعی بر این داشت که خود وارد جنگ با ایران شود اما وقتی عرصه را بر خود دشوار دید وارد جنگ های نیابتی شد و گروهک های تروریستی را ایجاد کرد.

وی با تاکیید بر اینکه غربی ها می خواهند از طریق رسانه قدرت گروهک های تروریستی را افزایش دهند؛ تصریح کرد: شما اصحاب رسانه باید دست به دست هم با اتحاد خود اهداف کشور های بیگانه را برملا سازید.

سردار حسینی بیان داشت: وظیفه ی ما ایجاد اتحاد در بین دولت و ملت است و از دولت و تیم مذاکره کننده ی هسته ی حمایت می کنیم تا پشتوانه ی قوی برای جمهوری اسلامی باشیم.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) اذعان کرد: اهداف غرب تثبیت قدرت خود در منطقه ی خاورمیانه است در حالی که همه کشور ها می دانند قدرت واقعی منطقه در دست ایران است و نمی توانند اقدامی علیه ایران انجام دهند.

سید صادق حسینی افزود: امروز هدف دشمن تمام راهبرده های خود علیه ایران است و 70 شبکه فارسی زبان ماهواره ی برای اخریب فرهنگ ایران ایجاد کردند.

وی در آخر با اشاره به اینکه سال های گذشته توانستیم ایران را در برابر دشمن مقابل در امان بداریم و این را تیم مذاکره کننده هم به اثبات کشاندند تاکیید کرد: آمریکا هر چه که توان نظامی و اقتصادی بالای داشته باشد از داشتن رهبری فرزانه محروم است که با تدابیر حکیمانه خود ایران را از تمام دسیسه های دشمن در امان نگه داشته است.


ارسال نظرات
آخرین اخبار