در راستای تحقق بخشیدن به منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العلی) در مقوله افزايش جمعيت کارگاه آموزشی و مشاوره ای ازدواج و افزایش موالید به همت حوزه شهید رزمجو سپاه خوي برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۶۵۴۷
|
۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، مسئول بهداري سپاه خوي در اين كارگاه با اشاره به فرمايش خداوند متعال در قرآن كريم كه فرمودند« به خاطر روزی بچه هایتان را نکشید، همان خدایی که به بچه در رحم مادر با بند ناف غذا می رساند بعد از تولدش هم روزی اش را فراهم می کند» گفت: قرآن به جایگاه والای خانواده در اسلام و همچنين نقش زنان در تشکیل خانواده و مدیریت اقتصادی خانواده بارها تاكيد مي كند.

سرهنگ پاسدار مرتضي عباسلو با توجه به این مطلب که در این سال ها افزایش قابل توجه سن ازدواج موجب تأخیر و کاهش زاد و ولد بوده است،خاطر نشان كرد: خانواده ها بايد در امر مهريه و دادن جهازيه همانند سيره ائمه و اوصيا رفتار كنند و به حدالاقل رقم قانع باشند تا اين سنت نبوي با مشكل دچار نشود.

وي خطاب به جوانان و ميانسالان متاهل اظهار داشت: شيوه ها ي غرب براي توليد نسل شيوه غلط و غير انساني است و اگر ما به دليل برخي از گفته ها نسل خويش را ادامه ندهيم در آن صورت با روزگاري روبرو مي شويم كه داراي افراد پير و سالمند است.

عباسلو همچنين مطالبي در رابطه با دیدگاه اسلام درباره ازدواج ،تعدادفرزندان وجمعیت وتربیت نسل انقلابی به عنوان پشتوانه انقلاب مطالبی ايراد نمود.

ارسال نظرات