خبرهای داغ:
با حضور معاون هماهنگ كننده سپاه خوي:

کارخانه بسته بندی عسل در فيرورق خوي افتتاح شد

معاون هماهنگ كننده سپاه خوي در راس اكيبي متشكل از فرمانده حوزه شهيد الهيارلو و كارشناس بسيج سازندگي سپاه خوي كارخانه بسته بندي عسل را افتتاح نمود.
کد خبر: ۸۵۳۶۵۳۴
|
۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، معاون هماهنگ كننده سپاه خوي در حاشیه افتتاح كارخانه بسته بندي عسل، این قدم را گامی نو و جديد در مقابل خام فروشی و استارت صنایع تبدیلی در منطقه برشمرد .

سرهنگ پاسدار قهرمان عيوضلو با اين توضيح كه عسل ماده غذايي با ارزشي است كه به سبب داشتن خواص درماني از ديرباز مورد توجه بشر بوده است خاطر نشان كرد:اين ماده غذايي در درمان بسياري از بيماريها چون ناراحتي هاي پوستي و دستگاه تنفسي و عفونتهاي ناحيه حلق مفيد مي باشد.

وي گفت: سفارش اكيد شده كه روزانه از عسل استفاده شود آن هم عسل طبيعي كه از شهد گلها تهيه مي شود نه عسل مصنوعي كه از شكر درست مي شود.

گفتني است كارخانه بسته بندي عسل حاصل تلاش 3 برادر به نام هاي مجید،وحید و یاسین فتح اله زاده از بسیجیان فعال پایگاه شهدای فیرورق مي باشد كه بدون هیچ گونه وام و کمکی از طرف دولت یا سایر نهاد ها به قوت اتحاد و کار دسته جمعی د ر متراژ 750 متر و اشتغال زائی برای 12 نفر شروع به فعالیت نموده است.


ارسال نظرات
آخرین اخبار