آیین افتتاحییه طرح هجرت ۳ با حضور دانش آموزان مدارس منطقه مرحمت آباد و با همکاری اداره آموزش و پرورش و سپاه میاندوآب برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۶۵۳۰
|
۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، رستم پور مدیر آموزش و پرورش مرحمت آباد در این مراسم با تبریک ماه مبارک رمضان اظهار داشت: یکی از بسترهای مهم رشد و تعالی دانش آموزان مشارکت در فعالیت های سازندگی و معنوی است و آشنایی بیشتر دانش آموزان با مهارتهای شغلی و گروهی، خدمات رسانی و محرومیت زدایی در مناطق محروم را از دیگر اهداف در نظر گرفته شده برای این طرح می باشد.

مدیر آموزش و پرورش مرحمت آباد اظهار مرد : طرح هجرت ۳ با هدف بکارگیری دانش آموزان بسیجی و کمک به بازسازی مدارس در قالب برنامه های فرهنگی ، علمی ومذهبی در ایام تابستان از امروز فعالیت خود را شروع خواهد کرد.

سرهنگ خیری جانشین ناحیه میاندوآب هم در این جلسه با تاکید بر اهمیت اوقات فراغت در قالب طرح هجرت 3 بیان داشت : این طرح به منظور آشنایی دانش آموزان با فعالیت های عمرانی ، محرومیت زدایی و کاهش هزینه های بازسازی مدارس می باشد.

وی با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری به دانش آموزان گفت : تحصیل, تهذیب و ورزش توصیه مقام معظم رهبری به جوانان است که دانش آموزان نیز باید به آنها عمل کنند.

در ادامه جلسه سرهنگ جعفر علی نژاد مسئول بسیج سازندگی ناحیه میاندوآب با تشریح و توجیه دانش آموران گفت : از امروز با افتتاحیه برنامه های طرح هجرت 3 شما دانش آموزان با برنامه ریزی صحیح و همکاری در فعالیت های عمرانی، بهسازی، مرمت و زیباسازی مدارس منطقه تلاش خواهید نمود و طرح هجرت 3 علاوه بر پر کردن اوقات فراغت شما دانش آموزان بسیجی خودباوری و اعتماد به نفس را نیز در شما افزایش می دهد.

ارسال نظرات