رییس ستاد اقامه نماز استان گیلان گفت: شهید علی انصاری نخستین استاندار شهید کشور و از افتخارات گیلان است همچنین شهید یونس رودباری و دیگر شهدا از افتخارات گرانمایه این مرز و بوم هستند که مسئولان می‌بایست توجه ویژه‌ای بدان داشته باشند.
کد خبر: ۸۵۳۶۵۰۳
|
۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت الاسلام حجازی در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره تنها استاندار شهید، شهید علی انصاری و معاون عمرانی استانداری مهندس شهید علیرضا نورانی و نکوداشت شهدای کارمند استان که در حسینیه حضرت ابالفضل (ع) سپاه قدس گیلان برگزار شد، با اشاره به فضائل ماه مبارک رمضان اظهار کرد: کسی که در ارتباط با خدا باشد در مسیر هدایت قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: کسانی می‌توانند به صعود معنوی دست پیدا کنند که رابطه با خدا و مردم را حفظ کنند.

رییس ستاد اقامه نماز استان گیلان عمل به سیره و منش ائمه معصومین را رمز موفقیت و سعادت انسانها عنوان کرد و یادآور شد: سیره معصومین (ع) بهترین الگو برای یاران راستین آنان است.

حجت‌الاسلام حجازی ایمان، تقوا و عمل صالح را از شاخصه‌های نیکوکاری دانست و افزود: انفال مال و کمک به درماندگان از دیگر شاخصه‌های نیکوکاری است.

وی اقامه نماز، پرداخت زکات و وفای به عهد را از ویژگی‌های صدیقین عنوان کرد و گفت: وفای به عهد و استقامت منشا اخلاق است.

رییس ستاد اقامه نماز استان گیلان نماز را سنبلی از رابطه خالق و مخلوق خواند و گفت: نماز مقدم بر تمام کارهاست و همه اعمال انسانها تابع نماز است.

وی با تاکید بر توجه به سخنان امام علی (ع) در نهج‌البلاغه توسط کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: توجه به نماز باید در اولویت کارها قرار گیرد.

حجت‌الاسلام حجازی به شهدای کارمند گیلان اشاره و بیان کرد: شهید علی انصاری نخستین استاندار شهید کشور و از افتخارات گیلان است، همچنین شهید یونس رودباری و دیگر شهدا از افتخارات گرانمایه این مرز و بوم هستند که مسئولان می‌بایست توجه ویژه‌ای بدان داشته باشند.

وی در پایان خواستار نصب نماد و سنبلی ویژه شهیدان انصاری و نورانی در گیلان شد.

ارسال نظرات