خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رزن با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصت خوبی برای ترویج فرهنگ قرآنی است، گفت: برای اینکه شاهد اثرات بیشتری از قرآن در زندگی خود باشیم باید این برنامه را به طول سال تعمیم دهیم.
کد خبر: ۸۵۳۶۵۰۲
|
۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۹

حجت‌الاسلام سیدحسین غفاری‌ستار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن با اشاره به برکات ماه رمضان اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام(ص) در خطبه شعبانیه می‌فرمایند ای مردم ماه خدا با برکت و رحمت و آمرزش به شما روی آورده است، ماهی که در نزد خدا بهترین ماه هاست و روزهایش بهترین روزها و شب هایش بهترین شب ها و ساعاتش بهترین ساعات است، در این ماه نفسهایتان تسبیح و خوابهایتان عبادت، دعاهایتان مستجاب و هرکه در این ماه یک آیه از قرآن بخواند پاداش کسی را دارد که در ماههای دیگر یک ختم قرآن انجام داده است.

وی با بیان اینکه بر اساس فرموده بزرگان دین، ماه مبارک رمضان بهار قرآن است، خاطر نشان کرد: عمده برنامه های بسیج و سپاه ناحیه رزن نیز در این راستا بوده و رونق خوبی نیز پیدا می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رزن بیان داشت: برای اینکه شاهد اثرات بیشتری از قرآن در زندگی خود باشیم باید این برنامه را به طول سال تعمیم دهیم و این روزها می تواند آغاز خوبی برای ترویج این فرهنگ باشد.

وی با اشاره به برخی از برنامه های قرآنی که در سطح سپاه و بسیج برگزار می شود، اظهار داشت: در این ماه مبارک باید بکوشیم از فضیلت های قرآن بهره مند شویم چراکه انس با قرآن سلامت معنوی و نشاط را به همراه خواهد داشت و ایمان ها را تقویت می کند.

غفاری‌ستار تصریح کرد: یکی از مهمترین برنامه های ما نیز علاوه بر جزء خوانی هر روزه و تفسیر آیاتی از قرآن، برگزاری محافل انس با قرآن است که به همین منظور یک جلسه با حضور حافظ نمونه کشوری قرآن در سپاه ناحیه رزن برگزارکرده ایم و تا پایان ماه مبارک رمضان 3 جلسه دیگر نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات