خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده تیپ32انصارالحسین(ع):

تعمیق معنویت و برنامه‌های اعتقادی حرف اول را در سپاه می‌زند

معاون هماهنگ کننده تیپ32انصارالحسین(ع) گفت: تعمیق معنویت و برنامه‌های اعتقادی حرف اول را در سپاه می‌زند.
کد خبر: ۸۵۳۶۴۸۷
|
۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ سیدمحمدجنتی معاون هماهنگ کننده تیپ32انصارالحسین(ع) در مراسم افطاری که با حضور سربازان و مسئولین یگان در حسینیه حضرت زهرا(س) پادگان برگزار شد، اظهار داشت: همه باید قدر و منزلت خود و این فرصت‌ها را بدانیم چراکه خداوند به ما توفیق داده تا در نهادی خدمت کنیم که موضوع تعمیق معنویت و برنامه های اعتقادی اولویت اول است.

یکی از اساتید حوزه نیز در این مراسم خطاب به سربازان بیان داشت: قدر جوانی خود را بدانید چراکه قدر آن را هیچکس نمی‌شناسد و از فرصت جوانی و ماه مبارک رمضان بهترین بهره را ببرید.

حجت‌الاسلام باقریان با بیان اینکه بزرگترین نعمت ما اهل بیت(ع) و ولایت هستند، گفت: نباید ازاین نعمات غافل باشیم و باید شکرگزار این مهم باشیم.

وی با اشاره به اینکه اولین چیزی که خداوند و ائمه از انسان خواسته اند این است که بین گناه و خودمان فاصله بیندازیم، خاطرنشان کرد: یک بسم الله اثر دارد که پرونده انسان به بندگی خدا باز شود.

استاد حوزه علمیه ابراز داشت: بزرگ‌ترین شیرینی محبت و شیرینی عشق به خداست بنابراین از نعمت جوانی استفاده کنیم و بدانیم عمر خود را در چه راهی گذرانده‌ایم و تا می‌توانید بندگی خدا و دوری از معصیت خدا کنید.

وی تصریح کرد: همان گونه که جسم غذا می‌خواهد روح نیز به غذا نیاز دارد و روح امانت خداست، این روح را به گناه آلوده نکنید چراکه گناه به دنبالش ندامت و پشیمانی به همراه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات