خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد

کشف ۱۰ کیلوگرم ماده روانگردان شیشه در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از توقیف یک دستگاه خودرو و کشف ۱۰ کیلوگرم ماده مخدر صنعتی در یک عملیات ضربتی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۶۴۶۷
|
۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حاجی محمد مهدیان نسب اظهار داشت: در پی خبری مبنی بر اینکه فردی به همراه همسرش اقدام به حمل یک محموله ماده روانگردان شیشه از غرب کشور به استان های مرکزی کشور نموده است، رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان قرار گرفت.

وی افزود: با استمرار تلاش های اطلاعاتی انجام گرفته و تعامل برقرار شده با پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی فرد تحویل دهنده ماده روانگردان و همچنین حمل کننده آن در استان آذربایجان غربی شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی همدان بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در ابتدای ورودی شهر ملایر با اجرای ایست و بازرسی خودرو حامل مواد روانگردان را شناسایی کردند و در یک عملیات تعقیب و گریز با استفاده از شگردهای خاص پلیسی خودرو را متوقف کردند.

مهدیان نسب اظهار داشت: پس از انتقال خودرو به اداره پلیس و بازرسی دقیق، مقدار 10 کیلوگرم ماده روانگردان شیشه کشف شد.

وی افزود: همزمان با عملیات مذکور، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان غربی نیز موفق به دستگیری تحویل دهنده این محموله شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان در خاتمه اعلام کرد: تعامل اطلاعاتی هدفمند ما بین پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان، مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان غربی و فرماندهی انتظامی شهرستان همدان در توقیف و کشف این محموله، نمونه بارزی از عزم و اراده شکل گرفته در سطح ناجا جهت مبارزه هدفمند، قاطع و اعتقادی با پدیده شوم مواد مخدر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار