خبرهای داغ:
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: حوادث ترافیکی هفته گذشته در این استان 489 مجروح برجا گذاشت.
کد خبر: ۸۵۳۶۱۳۵
|
۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمدرضا حسنی اظهار کرد: در حادثه برخورد پژو با گاردریل که ساعت 15:48 دقیقه ششم تیرماه در کمربندی امام علی(ع) رخ داد، پنج نفر مصدوم شدند.


وی اضافه کرد: در حادثه دیگری که ساعت 3:46 دقیقه بامداد امروز اتفاق افتاد، برخورد شدید پژو 206 و وانت موجب مصدومیت شش نفر شد که حال دو نفر از این مصدومان وخیم است.

حسنی با بیان اینکه حوادث شغلی روز گذشته جان دو نفر را گرفت، گفت: در حادثه برق گرفتگی که ساعت 52 دقیقه بامداد 12 تیرماه جاری در جاده قدیم قم تهران رخ داد، یک نفر آقا 35 ساله جان باخت.

وی افزود: در حادثه ریزش کانالی که در اطراف بخش کهک اتفاق افتاد، یک نفر کشته و یک نفر مجروح شد.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم در ادامه با بیان اینکه از ششم تا 13 تیرماه، هفت هزار و 426 تماس با مرکز اورژانس 115 قم برقرار شده است، گفت: این تماس ها منجر به انجام یک هزار و 166 ماموریت شد که 403 ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی بوده است.

وی افزود: از این تعداد ماموریت حوادث ترافیکی، 367 ماموریت شهری و 36 ماموریت جاده ای می باشد و در این حوادث 489 نفر مجروح شدند که 180 نفر سرپایی درمان و 308 نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گفته حسینی، از ماموریت های ترافیکی انجام شده و مصدومان این حوادث، 306 ماموریت و 361 مجروح مربوط به حوادث موتورسیکلت سواران بوده است.



ارسال نظرات