تلاش و همت خودجوش مردم سنندج نیروهای نظامی و انتظامی،بسیج و سپاه و دستگاه های اجرایی استان کردستان موجب مهار آتش سوزی آبیدر شد.
کد خبر: ۸۵۳۶۱۲۸
|
۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، عصر روز جمعه 12 تیر ماه کوه آبیدر سنندج دچار آتش سوزی نسبتاً وسیعی شد که تا پاسی از شب ادامه داشت.

بسیجیان دوشا دوش مردم فهیم سنندجی با هر وسیله ای که در دستشان بود به مهار آتش شتافته و در این امر هم موفق شدند چرا که نهایتاً در ساعات پایانی شب توانستند آتش سوزی را به کلی مهار کنند.

بسیجیان و سپاهیان کُردستانی بر حسب وظیفه خود به کمک مردم در مهار آتش شتافتند و این امر کمک بسیار بزرگی در کنترل آتش سوزی داشت.

در سال 92 نیز یکبار دیگر قلب آبیدر آتش گرفت و بازهم نیروهای مردمی و بسیجیان بودند که آتش را مهار کردند.

عبدالمحمد زاهدی نیز در سخنانی گفت: با توجه به اینکه امکان انتقال و دسترسی ماشین آلات به محل آتش سوزی وجود نداشت اگر همت مردم و جوانان سنندجی نبود مهار آتش با مشکل مواجه می شد.

استاندار کردستان از تلاش و همت خودجوش مردم شریف سنندج به ویژه جوانان عزیز و نیز نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه های اجرایی استان کردستان برای مهار آتش سوزی آبیدر تشکر و قدردانی کرد.

آبیدر یا ' ئاویه ر' نام کوهی است مشرف به شهر سنندج که حدود 2350 متر ارتفاع دارد و یکی از تفرجگاه های اصلی مردم شهر سنندج به شمار می رود.


ارسال نظرات